• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn

Vaak hier
Lid geworden
27 sep 2011
Berichten
681
Waarderingsscore
0
Verloting: win 1 van 8 Auslogics File Recovery licenties (1 jaar)


Het Nationaal Computer Forum en Auslogics geven acht Auslogics File Recovey licenties van 1 jaar weg!

Meedoen is erg eenvoudig: het enige dat je hoeft te doen is hieronder aan te geven waarom jij dit uitermate handige programma goed kunt gebruiken. Uit de inzendingen trekken we 8 winnaars. Je kunt tot en met 14 maart 2012 reageren op dit topic.

Auslogics File Recovery 3 - de totaaloplossing voor het herstellen van verwijderde bestanden.
  • Herstelt alle bestandsformaten (foto-, video-, office bestanden etc.).
  • Geschikt voor interne- en externe harde schijven, SD- en flash cards en USB sticks.
  • Werkt met alle Windows versies en de meest gangbare file systemen.

ncf.054.jpg

Heb je een Facebook profiel en wil je nog meer kans maken op de prijs? Update dan je Facebook status met de link van de Auslogics File Recovery product pagina. Knip en plak de link van je Facebook profiel in het commentaar hieronder en gaat twee keer in de hoge hoed.
Succes!


LET OP: Denk er aan om de link van je Facebook profiel hier te posten, anders weten we niet dat je geliked hebt en doe je maar een keer mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Altijd handig! Zocht laatst nog naar zo'n programma'tje
 
ik wou laatst al mijn films kopieren maar heb perongeluk DELETE gedrukt....
daar gaat 15 GB films...
 
ik heb altijd al zo'n programma willen hebben voor het geval dat.
ik heb nl. 3 zusjes, die niet erg handig zijn met pc's, en dus zomaar dingen verwijderen :(

Erg goede actie!!
 
Remember dat je dubbel kans maakt als je de Facebook-pagina liked ;)
 
en wat als je je al lid bent van de NCF pagina op facebook?
 
Het gaat om de Facebook-pagina van Auslogics, op hun productpagina: rechts-bovenin.
 
EDIT: k zie het al.
onder de share knop.
 
heb diverse recovery programma's geprobeerd, meestal alleen geschikt voor foto's en/of video's, deze tool kan veel meer, lijkt mij geweldig handig!
 
Ik zou dit programma heel erg goed kunnen gebruiken.
Ik ben nl vrijwilliger voor senioren met computerproblemen waar ik vaak, met freeware rescue progjes, familiefoto's en bestanden probeer te redden.

Het zou prettig zijn als ik hier een serieus goed compleet programma voor had met licentie want seniorenweb heeft hier geen geld voor.

succes iedereen
Henny
 
Altijd al een keer in de hoge hoed gewild. Helemaal top als ik daarmee ook nog eens een keer een handig stukje software kan winnen!
 
Zelfs een back up op de mobiele schijf can eens crashen. Geweldig handig zo'n programmaatje!:worship:
 
Lijkt mij een zeer nuttige tools als hij werkelijk doet zoals beschreven: recovery van een heleboel data. Vele dergelijke pakketten laten al eens een steekje vallen en niet alle data kunnen teruggehaald worden. Ben echt benieuwd naar de resultaten van dit pakket.
 
Ik heb 2 schijven liggen die door een crash niet meer werken en windows vraagt om ze te formateren maar dat wil ik niet want er staan foto en video's van mijn kids op toen ze klein waren. Maar weet niet hoe en of ik die bestanden nog kan ophalen ik heb zelf niks gewist maar de schijf uit de computer gehaald om ze ooit met een programma als dit via een externe case te herstellen.

Dus ik zou het heel erg fijn vinden om dit te winnen.:biggrin:

Dit ben ik op facebook
http://www.facebook.com/profile.php?id=100000799150776
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hier nog altijd een HD in de vriezer liggen, kan ik hem alvast laten ontdooien?
 
Zou handig zijn om iets terug te vinden wat al niet meer in mijn vuilbak zit .
 
Daar zou ik mijn computer echt fool proof mee kunnen maken! Maar ja, ik win nooit wat......
 
Ik zou niet eens weten waarom ik nodig zou hebben.
Gebruik zulke zaken niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan