• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Gratis Zelfgemaakte Programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Naam: World of zuul
Auteur: Dimi
Gemaakt in: Java
Categorie: Game
Taal: nederlands (stukje engels ook :meeting:)

Download: http://users.telenet.be/dimitri.imhof/download/Game - Word Of Zuul.zip

background: command line , text based game, steekt nog een klein orientatie foutje in, je moet wel de .net omgeving installeren om het te draaien heb het gebuild in visual J .

voor andere gratis programma's die ik geschreven heb http://users.telenet.be/dimitri.imhof

Opmerking: gratis downloaden en gebruiken maar niet zelf verder verdelen
 
Programma: ~OxoFied 2.1
Categorie: Games
Auteur: Smart Small Wolf / Shadow
Taal: Engels
Programmeertaal: C++
Type: Win32 Console Application
Link: ~OxoFied 2

Uitleg:
~OxoFied 2 is een simpel oxo spelletje ( elke speler 1 teken ) dat ik schreef om mijn kennis van C++ te testen :). Er zijn geluidjes bij ( via de speaker, hurray for oldskool! :D ) en een erg, erg ERG simpele AI. Verder kan je met z'n tweetjes spelen. Enige commentaar over bugs of andere dingen is meer dan welkom :). Voor extra support of vragen is er een link in de readme voor het geval je meer info zou willen.
 
Laatst bewerkt:
Naam: MultiImageViewer
Auteur: D Drmmr
Gemaakt in: Visual C++
Categorie: Grafisch (groot woord)
Taal: Engels
Download: http://ncf.ddrmmr.nl/MultiImageViewer.rar

Uitleg:
Een simpel programmaatje om plaatjes op je computer mee te bekijken. Je kunt meerdere bmp, gif, jpg of png bestanden tegelijk openen en naast elkaar zetten. Ook kun je gemakkelijk in- en uitzoomen en de grootte van een plaatje aanpassen.
 
Naam: Startup Editor
Auteur: Smart Small Wolf
Gemaakt met: C++
Taal: Engels
Download: Hier

Uitleg:
Dit programmaatje staat je toe eerst een executable of batchbestand op te geven om hem daarna toe te kunnen voegen aan het register. Na een druk op het knopje zal het programmaatje dus in de RUN subkey van het register aangemaakt worden en zal dan mee opstarten. Daarnaast toont het programmaatje ook een lijst van bestaande namen van keys die in de RUN map zitten ( verwar dit wel niet met een lijst zoals msconfig, niet alle programma's zetten hun startup in de run sleutel in het register ) en staat je ook toe hem te verwijderen.
 
Naam: Random String Generator
Auteur: C+-
Gemaakt met: Batch
Taal: Engels
Download: Hier

Uitleg:
Met dit programma :
1.maak je random strings met een een lengte naar eigen keuze.
Deze string zijn volkomen random, waardoor ze goede Wachtwoorden zijn.
Na het Generaten van de string kan je hem opslaan als een text bestand naar keuze.
2. Lees je de gemaakte txt bestanden met daarin de gemaakte strings van vorige sessies.

JE krijgt de keuze uit:
-Windows vista/7 versie
-Windows XP of lager
 
Naam: SB Youtube Downloader
Auteur: Ik
Gemaakt met: C#
Taal: Engels
Download: Hier

Uitleg:
De mogelijkheid om youtube filmpjes te downloaden en te converteren naar andere extensies.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ddd waar is je progje?

ooh mod verwijder dit even past hier niet echt...:$
sorry
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Naam: Pintje?
Auteur: Samuel
Gemaakt met: visual basic 2008
Taal: nederlands
Download: hier
 
ehm ik kan zo in de source en je had alleen de exe hoeveen te geven hoor

en niet om lullig te doen hoor maar leer wat beter programeren voor je hier een programma post want dit lijkt nergens op


@pintje

:lol:

now als ik alleen maar het exe bestandje neerzet geeft hij errors
 
dan doe je het wel heel raar hoor..
 
ddd dat zou ik maar niet tegen andere mensen zeggen want volgens mij kan jij niet veel beter :p

En sven je hebt helemaal geen browser gemaakt... het is gewoon Internet Explorer met wat knoppen en een aboutbox.
 
ddd dat zou ik maar niet tegen andere mensen zeggen want volgens mij kan jij niet veel beter :p

En sven je hebt helemaal geen browser gemaakt... het is gewoon Internet Explorer met wat knoppen en een aboutbox.

Dat heet dus een "shell".
 
ddd dat zou ik maar niet tegen andere mensen zeggen want volgens mij kan jij niet veel beter :p

En sven je hebt helemaal geen browser gemaakt... het is gewoon Internet Explorer met wat knoppen en een aboutbox.


correctie kon niet kan xd
 
Elke browser die met de engine van IE werkt - is een shell, een jasje dus, dat om de oorsronkelijke browser zit!
 
Shell is toch echt wat anders: http://nl.wikipedia.org/wiki/Shell_(informatica)

Maar goed als jij het een shell wil noemen ja dan is het misschien een shell... (ik wil een windows met wat standaard windows button nog niet echt een shell noemen..)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan