• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet verbinding werkt soms niet (host ontbinden)

  • Onderwerp starter sjoerdwintzen
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
S

sjoerdwintzen

Gast
Hallo,

Op mijn laptop (xp) werkt Internet soms wel en soms stopt het er opeens mee.
Ik heb draadloos internet.
Ik weet zeker dat het niet in de modem zit.

Wat gebeurt er?
  • Als ik een tijdje internet dan krijg ik een melding dat de site niet bereikbaar is. Dan wacht ik even of ik start een nieuwe browser op, en dan is de site weer wel bereikbaar.
  • Soms laten niet alle plaatjes
  • Probleem doet zich voor bij Chrome en Explorer
  • Bij
  • Chrome zie ik links onder 'host ontbinden' en daarna klapt hij er meestal uit
  • In de processen zie ik dat er ALTIJD twee browsers draaien als ik er n opstart. Vreemd

Wie o wie kan mij helpen?

Groetjes,

Sjoerd
 
Mogelijk dat malware je hostfile ook heeft aangepast!

Welke antivirus gebruik je?
 
Ik heb AVG, en scan af en toe met Spybot en Mmalware.
Maar daar kwam niets uit.

Ik heb ook alles eens gescand onder veilige modus en dat ik de internetverbinding verbroken had, tijdens het scannen.

Werkte helaas ook niet.

heb jij een goede virusscanner die je kan adviseren?
 
Doe een scan doet met Lop S&D (by eric 71) (KLIK):

Belangrijk: de-activeer bij gebruik van dit tool aktieve antispyware en de antivirusscanner !


Download LopSD naar je Bureaublad en klik/dubbelklik erop.


Kies Optie N en geef Enter

Klik OK bij het informatie venter

Kies Optie 2 en Enter

Aan het eind verschijnt een log ( LopR.txt ) post de inhoud ervan in je volgende antwoord

Vista gebruikers: via rechtsklikken kiezen voor Als Administrator uitvoeren


Hier vindt je gegevens hoe antivirus te deaktiveren http://www.bleepingcomputer.com/forums/topic114351.html


Post het complete log.
 
das balen.
Het programmaatje start niet.
Krijg heel kort een klein blauw venstertje te zien met:

"mode wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand."

CHCP wordt niet herkend als een interne of externe opdracht, programma of batchbestand."


Gr,

Sjoerd
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan