• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Streetview

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
In Duitslandkomt er steeds meer info over hoe Google's streetview bezig is.

Eerst kwam naar buiten, dat Google alle WLAN-netwerken had gescand en gecatalogiseerd (overigens niet alleen in Duitsland).

Nu komt naar buiten dat Google huizen met een laser scant.

Google zelf zegt dat dit alles al bekend is en vermeld staat op hun streetviewsite!

Links:
- http://weblogs.nrc.nl/media/2010/05/20/duitsland-wil-door-google-verzamelde-data-terug/

- http://www.chip.de/bildergalerie/Go...-am-Strassenrand-Galerie_41651710.html?show=0
 
En NOS of RTL deed ook nog weer leuk mee met Google dat het een "software fout" was dat ze WIFI opsloegen. Ooh zat ergens een kleine bug :p

Mensen op NCF ga personen op dit forum a.u.b. niet Google (Chrome) aanbieden!
 
Zo zijn er nu ook bijzonderheden naar buiten gekomen over de GSM's met Android.

Zodra je via Android je account aanmeld. weet google precies waar jij je bevind, welke smsjes je hebt verstuurd en ga zo maar door!
 
Belangrijke (vertrouwelijke) informatie die voor veel geld te verkopen valt noemen we dat...
 
Om het uiteindelijk te verkopen :|
 
dit gaat bij mij te ver *gaat chrome verwijderen*
 
godverchrome
 
Hallo Abraham,
Het viel mij op dat je nogal wantrouwerig bent tegenover Google. Echter niet negatief bedoeld hoor. Ik ben het namelijk met je eens. Toch vroeg ik mij af vanwaar dat wantrouwen? Zou Google de enige zijn die dergelijke dingen doet?
 
Daar heb je wel een punt Windows kan net zo goed het zelfde doen (ze kunnen het misschien alleen beter geheim houden)
 
Hallo Abraham,
Het viel mij op dat je nogal wantrouwerig bent tegenover Google. Echter niet negatief bedoeld hoor. Ik ben het namelijk met je eens. Toch vroeg ik mij af vanwaar dat wantrouwen? Zou Google de enige zijn die dergelijke dingen doet?

Hoe makkelijk lees jij Duits?
 
Vooral die tweede link heeft een vrij hoog humorgehalte :p

Wat gebeuren er toch rare dingen op en langs de weg.
 
Zo zijn er nu ook bijzonderheden naar buiten gekomen over de GSM's met Android.

Zodra je via Android je account aanmeld. weet google precies waar jij je bevind, welke smsjes je hebt verstuurd en ga zo maar door!

Oh lekker, dat weet men nu pas ik heb 1 maand geleden mn 2de android toestel met abbo verlengd.

Waar gaat het heen met google. Het begon goed als een zoekmachine door een paar studenten. En nu is het een bedrijf dat alles van je wilt weten, maar er niet voor schaamt.
 
Sinds ik van google even het streetviewtool in mijn machine heb gehad, maar weer heb verwijderd, omdat de googleupdate niet was uit te schakelen - sinds die tijd geburen er rare dingen

Bij het googelen zelf krijg ik bij Duitse en Engelse teksten een popupvenster, of ik de boel in het Nederlands vertaald wil hebben.

En op Marktplaats mag ik niet meer direkt een mail versturen.
Nu moet ik eerst daar een account aanmaken!

Ik ben benieuwd of een herinstallatie straks verbetering brengt!
 
Hmmm maar eens even het nieuws afwachten voordat ik een android telefoon aanschaf :p
 
Ik zou het niet doen, Carlo. :p
 
Hm, just-mike heeft een experia X10 met android die ik ook graag wil hebben. Ook ff on hold denk ik. Mensen mogen natuurlijk niet weten waar ik zou moeten zijn ipv thuis of op het werk.:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan