Oorspronkelijk geplaatst door S-Leiderdorp
Boekje van je moederbord. Daarin staat waar en welke twee pinnetjes je hoe en hoelang moet verbinden om de bios van het moederbord (anders gezegd CMOS) te resetten.
Als je dat boekje niet meer hebt dan de site van de fabrikant raadplegen. Vaak hebben die wel handleidingen in pdf-format.
|
Bedankt voor de tip, maar helaas heeft het niet mogen baten. Ik probeer het zo nog eens, gewoon om er zeker van te zijn dat ik het goed heb gedaan.
In het programma Seatools for Dos heb ik nu meermaals een full erase gedaan, maar ook dit maakt geen verschil. De computer blijft gewoon na het voltooien van die laatste stap in de installatie hangen in een eindeloze reboot. De diagnostische testen in dit programma hebben geen fouten kunnen ontdekken.
Het enige programma dat een foutmelding heeft gegeven is Dban, namelijk dit bericht: *Error /dw /sdc (process crash). Iemand een idee wat dit precies kan inhouden?
Ik ga nu nogmaals voor de full erase middels seagate for dos, dan een bios reset en daarna hopen dat windows vista wel geinstalleerd kan worden. Geen idee wat ik nog kan doen als dit niet werkt...