Oorspronkelijk geplaatst door De Hulk
@ErikAlbert
Probeer je een trial te downloaden? Het is inderdaad zo dat als je enige tijd geleden een gelijk product van Norton gebruikt hebt dit niet mogelijk is. Mensen doen dit vaak om zo na hun afgelopen abonnement nog gratis te kunnen profiteren. Daar zijn dus die trials niet voor bedoeld.
Het enigste wat je kunt doen is 'Help en ondersteuning' vragen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je wel een tijdelijke sleutel.
|
Ja ik heb ooit al eens vroegere trials gedownload om één keer te gebruiken en dan weg te gooien. Hetzelfde wou ik doen met vernoemde beta-versie vermeld in dit onderwerp, maar dat lukte niet.
Ik heb een email gekregen van Norton met een voorlopige sleutel en dit keer stond Belgium in de landenlijst, maar het lukte nog niet. Ik zal morgen voor de derde keer proberen, als het dan niet lukt, geef ik het op.
Ik ben niet van plan om die software definitief te gebruiken, ik was alleen nieuwsgierig. Als Norton het zo moeilijk maakt, ga ik er niet achter smeken, Norton mag al blij zijn dat ik interesse betoon.
Bedankt in ieder geval om dit te zeggen, want ik kon niet meer goed volgen, het was vroeger veel simpeler om trials te krijgen van Norton, maar dat is blijkbaar hard veranderd.