Oud 5 september 2010, 22:31   #21
De Hulk
Appreciated Member

De Hulk's schermafbeelding

My Mood:
Heeft bedankt: 8
Is bedankt: 26
Standaard Re: Norton Internet Security 2011 testen

Ik gebruik naar alle tevredenheid Norton 360 v4.
Ja, die zit nu op 4.2.0.12. Verder goed programma, maar die back-upfunctie is waardeloos. Ik kan er niet mee overweg! Ik hoop dat ze daar nog eens een volwaardige back-upfunctie van maken. Ik heb al eens feedback verzonden. Gebruik jij die functie wel? Anders geef ze nog even wat feedback.

@ErikAlbert
Probeer je een trial te downloaden? Het is inderdaad zo dat als je enige tijd geleden een gelijk product van Norton gebruikt hebt dit niet mogelijk is. Mensen doen dit vaak om zo na hun afgelopen abonnement nog gratis te kunnen profiteren. Daar zijn dus die trials niet voor bedoeld.

Het enigste wat je kunt doen is 'Help en ondersteuning' vragen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je wel een tijdelijke sleutel.

Laatst gewijzigd door De Hulk; 5 september 2010 om 22:46 Reden: Dubbele posts automatisch samengevoegd.
De Hulk is offline   Met citaat reageren
Oud 6 september 2010, 00:28   #22
ErikAlbert
Member

Heeft bedankt: 1
Standaard Re: Norton Internet Security 2011 testen

Oorspronkelijk geplaatst door De Hulk Bekijk bericht
@ErikAlbert
Probeer je een trial te downloaden? Het is inderdaad zo dat als je enige tijd geleden een gelijk product van Norton gebruikt hebt dit niet mogelijk is. Mensen doen dit vaak om zo na hun afgelopen abonnement nog gratis te kunnen profiteren. Daar zijn dus die trials niet voor bedoeld.

Het enigste wat je kunt doen is 'Help en ondersteuning' vragen. Hoogstwaarschijnlijk krijg je wel een tijdelijke sleutel.
Ja ik heb ooit al eens vroegere trials gedownload om één keer te gebruiken en dan weg te gooien. Hetzelfde wou ik doen met vernoemde beta-versie vermeld in dit onderwerp, maar dat lukte niet.
Ik heb een email gekregen van Norton met een voorlopige sleutel en dit keer stond Belgium in de landenlijst, maar het lukte nog niet. Ik zal morgen voor de derde keer proberen, als het dan niet lukt, geef ik het op.
Ik ben niet van plan om die software definitief te gebruiken, ik was alleen nieuwsgierig. Als Norton het zo moeilijk maakt, ga ik er niet achter smeken, Norton mag al blij zijn dat ik interesse betoon.
Bedankt in ieder geval om dit te zeggen, want ik kon niet meer goed volgen, het was vroeger veel simpeler om trials te krijgen van Norton, maar dat is blijkbaar hard veranderd.
Reageren

Onderwerp Opties

• Reageer op bovenstaand onderwerp

• Plaats een nieuw onderwerp / nieuwe vraag in dit forum

• Discussietools Zoek in deze discussie
    Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
    Weergave

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
    Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
    HjT logje: problemen met mijn laptop Lenn Hijack This, Virussen en Spyware 14 28 januari 2010 10:42
    OEPS: geklikt op 'Free MSN emoticons.exe' Nix Hijack This, Virussen en Spyware 30 4 augustus 2009 11:02
    [OPGELOST] MSN Worm, stappenplan gevolgd, helpppp :p sjorsa Hijack This, Virussen en Spyware 30 23 augustus 2008 19:26
    kan er me iemand helpen?? Alcatraz Hijack This, Virussen en Spyware 49 30 september 2006 13:36

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.