• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Muziek Game -> Raad de naam van de artiest en het nummer.

F

Fabian

Gast
misschien leuk spelletje voor de gitaristen onder ons. Voorbeeld ik zet hier een tab neer en dan moeten de anderen zeggen welk nummer het is. Wie het juist heeft mag dan de volgende zetten.

D|----2--5--2--7-----5--2--|
A|----0--3--0--5--0--3--0--|
speel het best eens na want je speelt het niet altijd op de juiste manier he
 
Re: Tab-spelletje

Of is het meer op deze manier (de melodie, zonder de bas erbij):

http://www.putfile.com/media.php?n=STREAMTAB2

(pa is aan 't schuren op achtergrond, mocht je je het geluid op de achtergrond af vragen! ;) )

Greeetz..
A. :)

EDIT: haha, zo heeft 't wat weg van "Baby did a bad bad thing" haha... Maar dat is 'm niet, daar is de tab meer dit;

-----------------------------|
-----------------------------|
-----------------------------|
-----------------------------|
-------------2---------------|
-0--0--0--0-----0--3--5--3--0|

Wel ook een erg vet nummer...
Maar ik dwaal af...

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Tab-spelletje

hmm je speelt het wel goed maar probeer eens de twee snaren tegelijk of zet de muziekjes overeen en je hebt het. Het moet miss iets sneller het tweede lijkt het er et meeste op

tip: het is hardrock
 
Laatst bewerkt:
Re: Tab-spelletje

Hmmm, dan ga ik het waarschijnlijk toch niet raden. Ben niet echt een HardRock kenner. Ben wel onwijs gek op Queen, maar daar komt de tab volgens mij niet van, dus... :unknown::nea::unknown: (misschien met een hintje...)

Greeeetzz..
A. :)
 
Re: Tab-spelletje

groepsnaam begint met een A en ze zijn een echte hardrock/punklegende
 
Re: Tab-spelletje

Hmmm, ja, daar zijn er natuurlijk maar een paar van...

A C T, A Perfect Circle, A Piedie Nudi, A Triggering Myth, Abel Ganz, Abraxas, Absorbed, AC/DC, Accept, Ace (Skunk Anansie), Acidente, Adlers Appetite, Advent, Aemen, Aeolus, Aerosmith, After All, After Forever, After the Silence, Ageness, Agent Steel, Aina, Ako Doma, Alaska, The Alchemist, Alex Masi, Alfredo Arcusa, Alice Cooper, Alice in Chains, All Too Human, Altar, Always Almost, Amenophis, Amon Dl II, Amorphis, Anathema, Ancient Rites, Andromeda, Anekdoten, Angel, Angel Dust, Angra, Angstrom, Ankh, Annihilator, Anthrax, Anubis Spire, Apocalypse, Apocalyptica, Apogee, Appice Carmine, Arabesque, Arch Enemy, Arena, Ark, Armonite, Armored Saint, Arsnova, Art & Illusion, Artension, Artrosis, Asgaart, Ashland, Astral Doors, At The Gates, At Vance, Audiac, Augusti, Aurora Lunare, Autumn, Avalon, Avantasia, Aviary, Axel Rudi Pell, Ayreon, Azazello

En de Belgische bands hebben vast nog een voorsprongetje ;) After All, Ancient Rites en Augusti

Dus dan wordt het een gokje; AC/DC :ph34r:
Maar het nummer gaat me vast niet lukken te raden! ^_^

Wie weet zijn er nog chte HR kenners op 't forum.... :cool:

Greeetz..
A. :)
 
Re: Tab-spelletje

met AC/DC zit je al juist maar ,iemand leest dit topic behalve jij en ik
 
Re: Tab-spelletje

Mooi gegokt haha! Ja, maf. Ik geloof dat Willem en Antiqua ook wat tokkelden... :unknown: Wie weet hebben ze het topic nog niet gevonden. :)

Greeetz..
A. :)
 
Re: Tab-spelletje

Heb de deuntjes wel beluisterd, maar geen idee wat het is...
Ben ook geen hardrock kenner ;)
 
Re: Tab-spelletje

Ik speel geen gitaar, maar zou met wat noten mss nog wel een heel eind kunnen komen. :cool: Of gewoon de eerste 10 seconden van een nummer. Ik heb nog wel wat klaarstaan als jullie het leuk vinden.
 
Re: Tab-spelletje

Ik speel ook geen gitaar, maar zou wel leuk zijn om aan de hand van een stukje muziek de artiest en het nummer te raden.

Dat het wat meer toegankelijk wordt voor meerdere leden, en niet alleen voor de gitaar spelers.

Maar kijk maar ff of jullie dat iets lijkt.


Greetz,
YdieresiS
 
Re: Tab-spelletje

ok ,is goed verander de titel anders dan ook.
 
Re: Tab-spelletje

Goed, de eerste in de nieuwe versie dan:

Raad de titel van het nummer en de orginele uitvoerende groep/artiest.
Voor de echte know-it-alls: de titel van het album en jaar van uitgave mag er ook bij, hoor. ;)

http://www.ddrmmr.nl/temp/Sample01.mp3
 
Re: Tab-spelletje

pderaaij zei:
Klinkt als Falco - Genie
Jeanny :p
Nee, je zit wat te vroeg.
EDIT: ik heb 'm een beetje langer gemaakt. Is 't mss wat makkelijker.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Tab-spelletje

Ow... dit maakte ik er uit op. Hoor het niet zo best hier, zal thuis nog een poging wagen.
 
Re: Tab-spelletje

ik ken de melodie, maar ik kan niet op de titel komen (=> FRUSTREREND!)
 
Re: Muziek Game -> Raad de naam van de artietst en het nummer.

Helaas, ik herken er niets in, komt me niet bekend voor.... :fool:
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan