• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vista Updates (blijft maar naar updates zoeken)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uhmm, die snelheid heb ik toch net vernoemd ? Of bedoel je wat anders?

kunt altijd eens het modem resetten, dit wil soms nog wel eens helpen.
 
Ik heb inderdaad dat light pakket van Tele2. Het schijnt dat de uploadsnelheid daar tot max 1 MB kan komen, ik zit rond de 0,7. Ik kan momenteel amper een potje Fifa online spelen...ik denk dat ik maar een abbonementje sneller neem.
 
is de snelheid altijd zo traag geweest? want anders kun er meer aan de hand zijn.
 
We hebben net een week nieuw internet, we zijn overgestapt vanwege een prijsverhoging van KPN. Mijn geheugen is een beetje als een zeef maar ik geloof dat de pc hiervoor ook al niet te best meer werkte.
 
Had je bij KPN geen sneller abonnement dan dat je nu hebt bij Tele2? Dan valt het misschien daarom tegen.
 
We hebben net een week nieuw internet, we zijn overgestapt vanwege een prijsverhoging van KPN. Mijn geheugen is een beetje als een zeef maar ik geloof dat de pc hiervoor ook al niet te best meer werkte.

hoeveel mb abonnement heb jij daar dan?
als het voor de tijd al zo was, kan je te ver van de kast in de straat van zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan