• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

laptopt word traag en valt daarna uit. (linux mint)

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

david1

Gast
Hallo

Ik heb een probleem de laatste dagen en gaat als volgt.

Als me laptop een uur of 2 aan heeft gestaan (kan ook korter zijn hou het niet precies bij) dan word de software steeds trager.

- internet laat traag paginas.
- het toetsenbord reageert veel trager
- programma's starten trager op.

als ik dan de laptop blijf gebruiken dan valt de laptop vanzelf uit.
Als ik dan 15 a 30 min wacht en weer opnieuw opstart dan doet de laptop het weer helemaal prima.
Geen traagheden.. niks.

maar als de laptop dan weer tijdje heeft aangestaan dan word de software weer trager en valt het weer uit.

Nou dacht ik eerst dat het een virus was en heb ik de laptop gescand met 'clamtk virusscanner'
Maar die vond geen virussen.

Ik weet dus niet of dit een software of hardware probleem is.
(en om die reden weet ik ook niet goed in welk sectie ik dit probleem moest plaatsen... hardware, software of linux)

iemand die me hier kan helpen?
 
Laatst bewerkt:
Koelribben en ventilator ontstoffen al gedaan?
 
Veel te hoog voor een notebook - de problemen ontstaan dus vanwege een thermisch conflict.
Dat notebook heeft duidelijk grondige ontstoffingsbeurt nodig!
 
Veel te hoog voor een notebook - de problemen ontstaan dus vanwege een thermisch conflict.
Dat notebook heeft duidelijk grondige ontstoffingsbeurt nodig!

en hoe moet ik dat doen? moet ik dan de laptop uit elkaar halen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan