• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

desktop pc met vista , vervangen door windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

groothuishj

Junior lid
Lid geworden
4 sep 2012
Berichten
99
Waarderingsscore
0
ik heb op mijn desktop pc windows vista staan , wil deze vervangen voor windows 7 .
hoe werkt dit , heb dit nog nooit zelf gedaan !
heb de pc overgenomen , dus er staat niks belangrijks op voor mij ,hoef dus niks tebewaren .
wie kan me dat duidelijk en makkelijk uitleggen , mag ook via de mail .
alvast bedankt .
 
Er zijn twee mogelijkheden. De eerste mogelijkheid is een upgrade van je huidige systeem. Hierbij blijven je documenten en programma's behouden. Dit is relatief eenvoudig omdat je alle aanwijzingen op het scherm kunt volgen.
De tweede mogelijkheid is een clean install uit te voeren. Hierbij kun je de schijf formatteren en vervolgens Windows 7 er op zetten. Dit is iets lastiger.
Beide zijn goed te doen en er is meer dan genoeg info op het internet te vinden.
 
Ik zou ervoor kiezen om de bestanden die je wil behouden eraf te halen en ergens anders op te slaan en een clean install te doen van Windows 7. Dan blijft er ook geen oude troep achter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan