• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

FTP server maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

tim2005

Vaak hier
Lid geworden
4 aug 2005
Berichten
909
Waarderingsscore
2
Hey,

WAs een beetje lastig om te kijken bij welk topic dit hoorde maar ik denk dat dit de beste plek is.

Ik wil graag een ftp server op zetten. Ik draai al een webserver. Maar... Mijn vrienden mogen bij mij hun site hosten. Aleen ik wil ik dat als ze op mijn ftp server inloggen uitomatisch worden door gestuurt naar hun eigen map. heb 30 dagen lang WWW File Share 3.20 gebruikt. Super programma. Weet er iemand hier raad mee?

Met vriendelijke groet, Tim
 
Hey,

Ik had die van windows al geprobeert maar die vond ik maar niks want daar kreeg ik geen meerdere gebruikers in. :blink:

Ik gebruik nu: FTPshell server versie ..... :p
Maar na een crash van mijn pc doet me pc raar, limewire startop terwijl dat niet moet en de ftp server crasht steeds. :blink: Maar dat probeer ik nu ff te fixen ^_^ En mijn internet start op die pc ook niet meer op :( dus moet ik ff goed rond kijken op me pc. En CTRL+SHIFT+ESC (of CTRL+ALT+DEL) werkt ook niet. Is iets ernstig mis gegaan :(

Dus ik ga ff aan het fixen, ik post nog wel of het gelukt is.

Tim
 
Kijk nou eens een groot aantal topics terug.
of doe bij zoeken kijken.

zo'n soort vraag heb ik ook al ooit gesteld.
zijn volgens mij 2 topics over geopend, waarin veel informatie staat enzo en tips.

Kijk daar eens;)
 
Sorry zou kunnen ben vergeten te zoeken :rolleyes: meestal lees ik wel een hele boel forum voordat ik post.

MAar het is geblukt :cool:

op nieuw installeren -> deed het neit :blink: maar toen ff wat mapjes en bestanden weggegooit voor de grap en ineens werkte het ^_^

Tim
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan