• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Netwerk instellingen herstellen naar orgineel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Renaultje

Junior lid
Lid geworden
9 aug 2012
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Goedeavond

Vandaag een nieuwe router aangeschaft in de veronderstelling dat dit meerdere problemen zou oplossen maar helaas .

Ik denk dat het probleem van het delen van bestanden met mijn NAS schijf in de instellingen van windows zit. De reden hiervoor is
dat mijn media-speler wel de NAS schijf en de laptop ziet. Maar op de laptop zie ik geen beide. Streamen gaat daar in tegen weer wel.

Nu ik niet weet wat het probleem is en dus ook niet de juiste instellingen kan veranderen wil ik eigenlijk gewoon terug naar de
fabrieksinstelingen maar dan alleen van het netwerk en dus niet een complete herinstallatie.

Mijn vraag is, is dit mogelijk of zijn er nog andere mogelijkheden???
 
Volg deze procedure van Microsoft om de IP-stack te herstellen.

Zorg er vervolgens voor dat na de herstart het IPv4 protocol ingesteld staat op "Automatisch verkrijgen", zowel voor IP-adres als voor de DNS-server(s).
Controleer in de router of de DHCP-server een leasetijd heeft en niet onbeperkt is.
 
De procedure gevolgd maar nog steeds dezelfde melding.

Op het moment van aanspreken van de nas schijf foutcode 0x80070035
 
Goedemiddag,

Ik wou even melden dat het probleem opgelost is. 1 Van de services stond op handmatig deze op automatisch gezet en het werkt weer.

Bedankt voor alle hulp.
 
Kijk... mooi dat het is opgelost en fijn dat je ook nog even meldt hoe het is opgelost!
 
O ja :wacko: vanmiddag even gauw een reactie achtergelaten en dan komt hier de uitleg die voor mij gewerkt heeft. Dus voor mensen die hetzelfde probleem hebben....

Stap 1: Op start klikken
Stap 2: In het zoekvak "services.msc" intypen en op enter drukken
Stap 3: Dan "TCP/IP NetBIOS helper" opzoeken en op automatisch zetten
Stap 4: Alles netjes afsluiten en opnieuw opstarten
Stap 5: Controleren of het (weer) werkt

En dan in mijn geval
Stap 6::fun:

Dus ik hoop dat er meerdere mensen zijn die hiermee geholpen zijn
!!!SUCCES!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan