• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Oude besturingssystemen.

  • Onderwerp starter MicrosoftFreak
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
M

MicrosoftFreak

Gast
Hallo.

Ik heb een vraagje, hebben jullie nog ISO's of VHD bestanden van oude besturingssystemen?
Ik draai het liefst op Virtualbox.
Bijv. MS-DOS of Windows 95.
Zo ja? Stuur me dan een post terug.

Vriendelijke groet Anton
 
ik heb zo juist de Windows95 , Windows 98 , Windows98SE en de Windows 2000 vast gekregen via een pay server ...
zelf heb ik de bedoeling niet om deze uit te testen ... ik meen hierbij te zeggen dat je vermits een goede pay server best wel zelf deze iso's kunt ophalen ...
de pay server die ik gebruik heeft een retentie van 600 dagen ( powernews.nl) ** ( Sunny.nl) heeft een retentie van 900 dagen en is tevens de goedkoopste
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maar ik ben opzoek op oude Besturingssystemen, niet op die nieuwere platforms van DOS.
 
ah dan had ik je vraag stelling mis verstaan !
nog thans zeg je op zoek te zijn naar ms dos en win95
win 95 en win98 zijn floppy's is dat dan gn dos?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Emir,

ik begrijp je echt niet.

---------- Bericht toegevoegd op 19:04 ---------- Vorige bericht was op 19:02 ----------

Ik had het eigenlijk tegen koetjh, maar je begreep het volgens mij anders.

---------- Bericht toegevoegd op 19:08 ---------- Vorige bericht was op 19:04 ----------

Ow begrijp je, las het anders.

---------- Bericht toegevoegd op 19:10 ---------- Vorige bericht was op 19:08 ----------

Ik zoek meer VHD en ISO'S bestanden om hem op een Virtual machine te laten draaien, maar floppy images zijn ook goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan