• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Printer naar fabrieksinstelling

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hermann Gruson

Nieuw lid
Lid geworden
28 mrt 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo kenners

Ik ben in het bezit van een Canon i-sensys MF8040Cn maar ik heb in
de instellingen fouten gemaakt.
Nu zou ik hem graag terug willen zetten naar de fabrieks instellingen.

Zou iemand mij uitleggen welke stappen ik zou moeten doen om dit
voor elkaar te krijgen.

Grtz Hermann Gruson

zoolhalve@yahoo.com
 
Welkom op het forum, Hermann

Het onderstaande heb ik uit de handleiding bij jouw printer gehaald:

Zet de volgende instellingen afzonderlijk of tegelijk terug naar de standaardinstellingen.
Voorkeuren
Tijdklokinstellingen
Algemene instellingen
Kopieerinstellingen
Faxinstellingen (alleen MF8380Cdw/MF8360Cdn/MF8080Cw)
Scaninstellingen
Instellingen Direct afdrukken vanaf USB
Printerinstellingen
Alles initialiseren

1. Druk op de Menuknop (is een ronde knop met een wieltje erin)

2. Selecteer <Menu initialiseren> met behulp van [pijl omhoog] of [pijl omlaag] en druk op [OK].

3. Selecteer het item met behulp van [pijl omhoog] of [pijl omlaag] en druk op [OK]. Jij zult willen kiezen voor 'Alles initialiseren'. Daarvoor moet je herhaaldelijk op de pijl omlaag drukken, want dat is de onderste optie.

4. Selecteer <Ja> met behulp van [pijl naar links] en druk op [OK].
De initialisatie wordt uitgevoerd.

5. Druk op de Menu-knop om het menuscherm te sluiten.

Tip 1: haal hier de handleiding voor jouw printer
Klik onderaan op die pagina op de knop 'Accepteer & download'. Er zal een .exe bestand van 15 MB worden gedownload. Dat is een ingepakte map. Dubbelklik om uit te pakken. Er komt een nieuwe map met daarin diverse bestanden/mappen. Dubbelklik op het bestand Index.html om de e-handleiding te openen.
Diezelfde handleiding heb ik net gedownload en gebruikt om jouw vraag te kunnen beantwoorden.

Tip 2: zet nooit je e-mailadres open en bloot op internet. Ook niet op dit forum. Anders kun je ladingen spam verwachten!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons
Terug
Bovenaan