• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Contactpersoon verwijderen in Gmail op de tablet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berend1952

Nieuw lid
Lid geworden
11 apr 2013
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een galaxy 5110 van samsung.En ik email met Gmail.Nou wil ik een paar contactpersonen verwijderen in mijn adressenbestand.
Wie weet hier raad mee??

Gr Be..
 
Op mijn Nexus 7 tablet gebruik ik ook Gmail om te e-mailen. Maar op een tablet of telefoon zijn de mogelijkheden van Gmail wat beperkter. Op mijn tablet zie ik ook geen mogelijkheid om een contactpersoon te verwijderen.
Dat doe ik dan ook via mijn gewone pc.
Dan kan ik namelijk op het naar beneden gerichte driehoekje achter Gmail klikken en kiezen voor Contacten:

51714d4c19d70-contactpersoon_verwijderen_uit_Gmail.jpg


Daarna zet ik een vinkje voor de ongewenste contactpersoon. Ik klik bovenaan op de knop Meer en kies dan Verwijderen.

Aanvulling:
In de grote versie van Gmail (voor pc en laptop) kun je veel meer instellen via de knop Instellingen.
Zo kun je daar zelf kiezen tussen de volgende 2 mogelijkheden:
1. Wanneer ik een bericht verstuur aan een nieuwe persoon, moet hij worden toegevoegd aan 'Andere contactpersonen' zodat ik de volgende keer de naam met automatisch aanvullen kan toevoegen.
2. Ik voeg zelf contactpersonen toe
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan