• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

CD's rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

frans postma

Gewaardeerd
Lid geworden
29 jan 2013
Berichten
1.120
Waarderingsscore
0
Windows Vista heeft de Media Player zo geconverteerd dat ik de oude versie niet meer heb en geen CD's Albums bestanden meer erin terugvind
De bestanden zijn wel in mappen op de schijf te vinden. Hoe te rippen? etcetera
Wat nu? Is er een andere player te Downloaden?
 
Kijk eens naar cdex.
 
Beste Weballey,
cdex : Is een goed idee! Ik vind dit een waardenvol forum . Volgend jaar verder. Stimuleert mijn pc-gebruik veel; van wat ik nodig had.Beste wensen van mij voor 2014
 
HET PROGRAMMA voor het rippen van cd's is EAC (Exact Audio Copie):smile:
 
Hoi,
Wat heeft deze voor extra's waardoor jij deze CD Ripper zo goed vind?
 
Hallo Frans, indien je een luxe programma wil hebben, kijk dan eens naar Ashampoo Music Studio 2009.
Dit programma kan je na registratie bij Ashampoo volwaardig en tijdloos gebruiken.
http://www.chip.de/downloads/Ashampoo-Music-Studio-2009-Vollversion_39157711.html
Dit programma installeert gewoon in de nederlandse taal, wel de meeliftende toolbar uitvinken, op het einde van de installatie opent de website waar jij je kan registreren.
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de Ashampo gedownload. Maar de Windows Media Player gaat gewoon lekker door net Rippen . Is die te stoppen. Zodat ik Ashampo kan beproeven?
 
Klik met rechts op de taakbalk en start Taakmanager.
Klik op de tab Toepassingen en klik dan op WMP en vervolgens op de knop Taak beeindigen.
 
Nee Abraham54, zo lukt het niet. Er staan alleen de items die ik net heb geopend waaronder niet WMP. Er zou toch een simpele knop kunnen zijn die WMP tijdelijk non-actief maakt ?
 
Bedoel je eigenlijk dat wanneer iets wilt rippen, WMP automatisch opstart?

Wat gebeurt er dan als je nu eerst Ashmampoo opstart?
 
Goed; 2 dagen terug was er een onheilspellend geluid toen Station E: begon te rippen. Vandaag stRT IK DE wIZARD VAN aSHAMPO. eR VERSCHIJNT EEN MELDING DAT ER GEEN cd IN DE LADE ZIT. iK DOE DE cd ERIN EN HET RIPPEN START MET wmp MAAR NU MET EEN ZACHT GERUIS . dIT BESCHOUW IK ALS WINST. .iS HET EEN OPTIE OM EN ANDER STATION TE KIEZEN ALS DE WIZARD HIERTOE DE GELEGENHEID GEEFT. oF ERGENS IN wmp DE KNOP VOOR DIRECT RIPPEN OF STARTEN UIT TE ZETTEN. zODAT IK WEER EEN STUKJE VERDER KOM.??
oFWEL wmp GEWOON LATEN RIPPEN EN DE aSHAMPO GEBRUIKEN OM ZE VAN DE MAP MUZIEK TE ORDENEN TE BESCHRIJVEN EN AF TE SPELEN? iK GEEF MAAR EEN IDEE.
oOK WIL IK GRAAG EN MACHINE EN PROGRAMMA KOPEN OM vINYL PLATEN OP TE SLAAN . iS aSHAMPO OOK HIERVOOR BRUIKBAAR? :eek:Sorry voor Capslock(trouwens ik vond in open office wel de reverseknop maar niet in: Word dit is een andere discussie:huh:
 
Ik kwam op het idee om De Map Services te openen van de Vista PC en WMP 'gestart' te stoppen . Nu kan ik ongestoord met Ashampo Rippen. Misschien is WMP ook op 'Handmatig' te zetten. Maar het voornaamste is dat het zo werkt Het gebrom lag misschien aan de CD?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan