• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mail verwijderen uit postvak uit in windows 8

Status
Niet open voor verdere reacties.

smurfje1962

Vaak hier
Lid geworden
14 okt 2008
Berichten
920
Waarderingsscore
1
Hallo,

Heb gisteren een mail willen versturen waarvan de bijlage te groot is. Die blokkeert mijn postvak uit. Hoe kan ik die verwijderen ?

Is met windows 8 en apps Email (niet outlook.com ?)

Smurfje
 
probeer het eens met de combi toets CTRL+D
 
CTRL + D brengt jammer genoeg geen soelaas
 
heb jij gewoon de windows8 of de pro ?
hier werkt de combitoets ... op de win8 pro x64
 
ik denk de gewone
Bij in staat een prullenmand, maar bij postvak uit zie ik niets om te verwijderen
 
gebruik eens de windows toets +X
klik daarna op systeem ..
nu zie je de vermelding welke besturingssysteem je draait ...
51a35c4e46aac-Ashampoo_Snap_2013.05.27_15h14m19s_003_.png
 
hoe een printscreen plaatsen met behulp van het knip tool dat aanwezig is in elke windows .

indien je de windows8 gebruikt dan klik je de combi toets " windows+X " in
klik verder op " zoeken "
type nu " k " in het zoekvenster ....
je ziet nu vervolgens een ander scherm opspringen "selecteer hier het knip tool " ( maak deze desnoods vast aan je taakbalk )
klik in het kniptool op " nieuw "
het scherm word een beetje wazig " selecteer met door de muis te slepen het print screen dat je wilt bekomen ."
van het moment je de muis los laat opent het geselecteerde in een ander venster ( hier kun je het geselecteerde bewerken ...tekst of zo bijvoegen ) sla het daarna op als...
51a366c359f54-Ashampoo_Snap_2013.05.27_15h57m30s_005_.png

Ga vervolgens naar http://www.imgdumper.nl/
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
Snap hier niets van, weet zelfs niet waarvan een printscreen gemaakt moet worden
Weet ook nog steeds niet hoe ik mijn contactladressen van windowsmail (in windows 7) hierin moet zetten

Ik wordt hier ver crazy !!!!
 
Dank je emi

Maar ik bendit mailgedoe kotsmisselijk beu. Heb nog nooit zoveel problemen gehad als bij Windows8

Is er niemand die windows/microsoft hierop attent maakt dat ze een grote flater begaan hebben ?

Dit is de link van email :
51a379a202349-Knipsel.PNG


---------- Bericht toegevoegd op 17:23 ---------- Vorige bericht was op 17:20 ----------

Blijkbaar is het dit niet, maar ik vindt ook niets om Knip vast te maken en als mail open staat heb ik dat over het hele scherm
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mijn fout blijkbaar kan het knip tool niet gebruikt worden als er een app word gebruikt ...in dit geval dus het e-mail app.
nu kan je een externe tool gebruiken om een snapshot te maken van een geopende app...
lees deze pagina door betreffende ashampoo snap 3 ( werkt ook op de windows8 )
 
Sorry, maar ik ben geen Engelsman.

Kan niet iemand inloggen op mijn pc om de problemen met de mail voorgoed op te lossen ?
 
je bedoelt teamviewer ...sorry dat gebruik ik nooit... dit werd me al meerdere keren gevraagd ..echter doe ik daar niet aan mee !
 
dan zit ik nog met de engelse pagina

en blijf ik dus met de rotproblemen zitten

---------- Bericht toegevoegd op 19:52 ---------- Vorige bericht was op 18:15 ----------

Voil, probleem opgelost : account verwijderd en opnieuw genstalleerd

Toch bedankt voor het meedenken

Smurfje
 
fijn dat het je gelukt is ....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan