• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hotmailprobleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

petswol

Nieuw lid
Lid geworden
28 mei 2013
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo forummers,
Ik heb een hotmailprobleem op mijn laptop, wat waarschijnlijk met Vista te maken heeft. Ik heb n.l. nog een Ipad en pc met windowsXP en deze hebben het probleem niet.
Het probleem: als ik in het inlogscherm van hotmail probeer in te loggen, gaan bovenin het scherm de vakken knipperen en na enkele seconden komt er een mededeling van Hotmail(outlook) op het scherm: "Er is een fout opgetreden waardoor we je nu niet kunnen aanmelden. Probeer het later opnieuw".
Ik heb naderhand nog tig keer geprobeerd in te loggen, maar telkens dezelfde mededeling.Ik wordt er moedeloos van. Ik heb via windows en tune up utilities getracht een eparatie uit te voeren, maar het probleem blijft.
Hoe kan ik dit probleem oplossen?
M.vr.gr.
Peter
 
ik weet niet of dit zal helpen, maar misschien een andere browser proberen?Mozilla of Opera bijvoorbeeld?
 
Heb ik al geprobeerd met mozilla en chrome, zonder resultat
 
Heeft het nooit gewerkt of is het opeens anders geworden? Als het niet altijd zo is geweest kan je systeemherstel proberen nnaar een datum wanneer het nog wel gewoon ging...
 
Het probleem is ca. 4 weken geleden begonnen. Met systeemherstel kan ik niet verder terug in de tijd dan 27-5, oudere datums geeft systeem niet aan.
 
Miss. alle gegevens van de browser verwijderen? Dus niet het programma zelf?
 
Ik heb ook Vista en geen probleem met hotmail, wel kan ik Windows Mail niet installeren, en dat schijnt ook niet te werken met Vista.
Misschien toch eens gewoon opnieuw installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan