• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

van 90 G ssd overstappen op 240 ssd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hein

Nieuw lid
Lid geworden
7 mrt 2006
Berichten
15
Waarderingsscore
0
Is het mogelijk om van een kleiner 90 G SSD kaart over te stappen naar een grotere 240 G SSD kaart. Waar kan info hierover vinden soort handleiding. Ik gebruik windows 8. Mvgrt. Hein Ploum
 
Hallo,

Het aantal GB maakt niet uit. Je mag zoveel je wil, en nodig hebt.
 
Hallo MikeInToshx,

Fijn je snelle reactie, kan ik ergens een soort handleiding of aanwijzingen vinden hoe ik dit het beste
kan aanpakken. Ik ben maar een amateur hobbyist op computergebied, maar probeer zoveel mogelijk
zelf te doen.
 
Wat bedoel je precies met hoe aanpakken?
Hoe je je SSD vervangt?

---------- Bericht toegevoegd op 11:01 ---------- Vorige bericht was op 10:46 ----------

 
Laatst bewerkt:
Configuratiescherm/Back-up maken en terugzetten en dan klik je links op Een systeemkopie maken.
Hiervoor heb je wel een externe harddisk nodig!
En maak ook een rescue CD (Systeemherstelschijf maken).

Is de image gemaakt op de externe HD, dan bouw je de oude SSD uit en de nieuwe SSD monteer je ervoor in de plaats.

Sluit de externe HD nu weer aan en boot vanaf de Systeemherstelschijf-CD.

Dan zet je de image terug op de nieuwe SSD.

Is de systeempartitie daarna netzo groot als de oude SSD, dan kan je via Schijfbeheer de Systeempartitie alsnog vergroten.
 
Ja hoe vervang ik de 90 SSD kaart voor een 240 SSD kaart.?

---------- Bericht toegevoegd op 13:09 ---------- Vorige bericht was op 13:07 ----------

Bedankt voor de reactie ik zal het voorgestelde bekijken en bestuderen.
mvgrt. Hein Ploum
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan