• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Overstappen naar Wanadoo

Status
Niet open voor verdere reacties.

Umit

Senior
Lid geworden
20 nov 2004
Berichten
4.698
Waarderingsscore
18
Ik heb nou een abonnement bij Casema, maar vanwege een aantal dingen (slechte service, traag etc.) ga ik overstappen naar het volgende abonnement van Wanadoo:

http://www.wanadoo.nl/adsl/info_adsl_family.html

Wat vinden jullie ervan? Snel/ voordelig/ handig? Of juist een slechte beslissing?

Alvast bedankt :)
 
Niet duur en de snelheid gaat fors omhoog zo te zien :D

Kheb hier Planet standaard met dachtk 1600kbit up voor 34 euro per maand, helaas hier geen wanadoo beschikbaar :( ;)
 
Rainaldo zei:
Niet duur en de snelheid gaat fors omhoog zo te zien :D

Kheb hier Planet standaard met dachtk 1600kbit up voor 34 euro per maand, helaas hier geen wanadoo beschikbaar :( ;)

Dus gewoon prima? :D
 
Als je het over slechte service hebt, moet je naar Wanadoo gaan.
Maakt allemaal geen sodemieter uit want Casema en Wanadoo is 1 bedrijf.
Ik begrijp alleen niet dat je bij casema slecht geholpen werd.
Ik heb daar nooit problemen gehad en heb ze bij die helpdesk toch vaak voor het blok gezet.
In ieder geval ga je er flink op vooruit qua snelheid en dat is mooi natuurlijk.
Kijk of er geen zog "adders onder het gras" zitten.
En verheug je niet op goede service want dat kon wel eens tegen gaan vallen.

Suc6 ermee hoor :acurate:
 
ik denk dat bij iedere provider wel plus en min punten te noemen zijn,

ik zit ook op chelloo.com een forum specifiek gericht op chello abbonees en een tijdje geleden is door het zelfde clubje adsll.com opgericht, niet omdat de adsl aanbieders een perfecte service levert lijkt me.

zelf met chello en de helpdesk weinig problemen gehad , ik heb in al die jaren maar een paar keer hoeven bellen en als je maar netjes blijft helpen ze je prima,, maar de meeste beginnen gelijk te schelden en ja dan is degene aan de andere kant van de lijn niet al te bereidwillend natuurlijk, en bij iedere helpdesk is het natuurlijk zo dat je jezelf niet moet laten overbluffen,, maar meteen laten merken dat je van wanten weet en de voordehandliggende oplossingen al geprobeerd hebt,, en altijd netjes blijven,, ook als het een "domme student" is dan vraag je netjes naar zijn/haar superieur voor verdere hulp,,, en altijd namen vragen van de medewerker,,,, dan zijn ze niet meer anoniem;)

maar in ieder geval ik hoop dat het in jou geval wel allemaal goed gaat en je veel plezier beleeft aan je nieuwe verbinding.
 
Wanadoo is nu al zo'n 2 jaar mijn provider..
Nooit geen problemen mee gehad..!!:D

(Hmmm..klop dat toch maar ff af..hihihih..je weet maar nooit);)
 
Hoi allen,

Ben net zelf overgestapt van Caiw naar Wanadoo family. De reden hiervoor was dat er bij Caiw een datalimiet is/was en duur in vergelijking met Wanadoo. Tot nu toe eigenlijk geen problemen gehad moet alleen ff de telefoon nog goed krijgen. Verder kon ik al downen voordat ik al schriftelijk geregistreerd was.:D . Was leuk meegenomen. Ik verwacht er in ieder geval veel van het adsl2:p
Groet
Waterpingo
 
ruudjuh zei:
Maakt allemaal geen sodemieter uit want Casema en Wanadoo is 1 bedrijf.
Nee, dat dacht ik eerst ook. Maar dat is niet meer zo :) Wanadoo en Casema zijn uit elkaar gegaan :cool:
 
Ik had enige jaren geleden kennissen die Casema gebruikten en een paar keer kwam een e-mail niet onbestelbaar retour ...

Boze tongen beweerden (toen) dat het zou liggen aan een vete tussen Essent en Casema maar het lijkt mij sterk dat een leverancier daar (prospectieve) klanten mee zou martelen.

Is/was Casema echt zoveel zwakker dan een gemiddelde provider?
 
willem1940 zei:
Ik had enige jaren geleden kennissen die Casema gebruikten en een paar keer kwam een e-mail niet onbestelbaar retour ...

Boze tongen beweerden (toen) dat het zou liggen aan een vete tussen Essent en Casema maar het lijkt mij sterk dat een leverancier daar (prospectieve) klanten mee zou martelen.

Is/was Casema echt zoveel zwakker dan een gemiddelde provider?
Casema kan ik in 1 woord uitleggen: 'Naaiers' Ze naaien de boel :hmmz:. Er wordt nooit opgenomen, alleen maar geld.. dat is wat ze willen, en service? nee hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan