• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

slechte uitlijning in Chrome

  • Onderwerp starter PoppeSchuitema
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

PoppeSchuitema

Gast
Goedendag allen,
Ik heb al een hele tijd Google Chrome als browser en al net zolang zit ik met het volgende probleem:
"als ik een internet pagina open heb dan opent deze pagina altijd een beetje schuin rechts naar onderen, dan kan ik met de muis de pagina midden op het scherm zetten en daar blijft hij ook wel staan zolang ik de pagina open heb staan, klik ik de pagina weg en open ik het opniew staat de pagina weer in de eerste positie dwz niet midden op het scherm maar iets schuin-rechts naar onder, mijn vrouw heeft op haar laptop hetzelfde verschijnsel. Is hier iets tegen te doen en hebben meer Chrome-gebruikers hier last van?
Bij voorbaat dank voor het meedenken
 
Hallo PoppeSchuitema,

- Ik gebruik zelf ook Chrome, maar kan hier niet ondekken wat jij omschrijft..
- Het probleem speelt al sinds dat Chrome genstalleerd is, juist?
 
Ik ga eens kijken of een print screen het probleem weergeeft, word vervolgd

inderdaad speelt het al vanaf het moment dat ik Chrome heb geinstalleerd, en bij mijn vrouw speelt hetzelfde ook vanaf het begin.
wij gebruiken allebei W-7

---------- Bericht toegevoegd op 21:24 ---------- Vorige bericht was op 17:56 ----------

Bij deze een prinscreen zoals chrome bijna altijd verschijnt als ik deze open

Grotefoto-7TWJTEDE.jpg
 
Laatst bewerkt:
Och, Chrome start enkel niet op in gemaximaliseerd venster!
 
Stom dat ik daar zelf niet aangedacht heb, ik sleepte het wel altijd weer naar de goede positie en maakte hem passend in mijn beeldscherm maar heb er nooit aan gedacht om het venster te maximaliseren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan