• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuw en oud

Status
Niet open voor verdere reacties.

eleonora9

Nieuw lid
Lid geworden
26 jun 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
ik ben 67 jaar, heb 2 volwassen kinderen en moet veel gaan inhalen met computer, tablet,mob. telefoon etc.
Ik was trouwens wel het paard dat de kar moest trekken in de eerste fase van computers en spelletjes.
andere software was er nog niet.ik had een pret pakketje ISDN van kpn en een "kloon".Alle kinderziektes v/d thuiscomputer zijn mij bekend, maar nu komt de laatste??? fase. Ik heb nog steeds bewondering voor mensen zoals Gert Jan Groen van de ISDN club.Deze mensen waren het paard voor heel nederland.

dit forum helpt mij hopelijk met een probleem van nu(w xp kan ik niet downloaden door gemaakte fout(mijn d.top is een server!!!)
en straks met de nieuwe computer.
tot ziens bij het volgende probleem.

m.vr.gr
 
Mooie voorstelling! Ik ben er van overtuigd dat onze helpers hun uiterste best voor je zullen doen.

:welkom: op het nationaalcomputerforum!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan