• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Tummers

Nieuw lid
Lid geworden
29 jun 2013
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Ik ben min of meer gedwongen met computers aan de slag gemoeten omdat mijn werkgever op een gegeven moment rapportages digitaal ging laten maken, kreeg een HP Ipaq in mijn handen gedrukt en zoek het verder maar uit.
Inmiddels heb ik een aantal laptops versleten maar kan nog niet echt zeggen dat ik een ervaren gebruiker ben.
Mijn vrouw heeft een paar dagen geleden een nieuwe Toshiba Satelite gekocht met het Windows8 besturingssysteem waarmee we beiden heel veel moeite hebben.
 
Windows 8 is erg veel wennen in het begin, eens je ermee vertrokken bent wijst het zichzelf min of meer uit. Eigenlijk is het gewoon logica volgen, alleen hebben we dit anders aangeleerd dmv oudere besturingssystemen.

:welkom: op het nationaalcomputerforum!!
 
Kijk eens naar mijn posting svp. Ik trek me de weinige nog overgebleven haren nog uit mijn kop!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan