• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Larzz

Nieuw lid
Lid geworden
30 jun 2013
Berichten
18
Waarderingsscore
0
Hi allemaal,

Ik ben bezig met een eigen computer te bouwen en kan hier een daar wel wat tips gebruiken :p
Ik bouw de computer omdat ik echt een enorme flight sim fan ben en heb hier thuis ook zelfs een eigen cockpit gebouwd (nog niet helemaal af maar het schiet op!) en omdat mijn oude computer die ik nu nog even gebruik eigenlijk helemaal niet geschikt is voor FSX vandaar een nieuwbouw computer :biggrin:

Greetz

Larzz
 
Hoi Larzz

:welkom: op het nationaalcomputerforum!!

Eigenlijk toch wel erg dat Microsoft die werkgroep van Flight Simulator heeft weggedaan. Zou toch fijn zijn mocht er in de komende jaren nog eens een goed vervolg van opduiken. FSX + mods is nog steeds er mooi en bijzonder uitgebreid, maar vernieuwing kan nooit kwaad denk ik dan...
Ben wel eens benieuwd hoe die cockpit van je eruit ziet, heb je daar foto's van?
 
Bedankt Dave!

Ja inderdaad vind het ook heel erg jammer dat ze er mee gestopt zijn... ze hebben vorig jaar december zelfs de multiplayer functie eruit gegooid..owja heb ook nog wat fototjes gemaakt! alleen krijg ze niet geupload... het zijn gewoon .jpg maar ze willen niet
 
Mja ik volg het allemaal niet meer zo op. Ik weet wel dat er een heel aantal zeer knappe mods zijn uitgebracht op die kaarten. Hopelijk ruikt een ander bedrijf er nog geld in. Volgens mij moet er zeker met aankomende gaming via clouds zeker nog wat mogelijk zijn op die markt.

Ivm afbeeldingen, probeer eens te uploaden via http://www.afbeeldinguploaden.nl/
Linkjes kan je hier dan plakken...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan