• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe moderator: abbs

YdieresiS

NCF Goeroe
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
5 dec 2003
Berichten
36.385
Waarderingsscore
468
Hallo forumgebruikers,

Met bijna 73.000 leden, ruim 93.000 discussies en 814.000 berichten, groeit het NCF nog iedere dag. De druk op het moderator team van het NCF wordt nog steeds groter en wij zien een toename met vragen in bepaalde rubrieken. Om deze vragen aan te kunnen zijn wij vooral aangewezen op de input van de leden, welke in grote mate aanwezig is. Onze dank hiervoor. Mede door deze vragen en goede input is er meer behoefte om dit geheel in goede banen te leiden. We zien dat het forum groeit en zijn van mening dat het moderator team hierin moet meegroeien. Daarom hebben we besloten om het moderator team uit te breiden.

Vanaf heden is aan het team toegevoegd:
abbs

Met zijn kennis over Hijack This, Virussen, Malware en Spyware hopen we dat abbs de discussies in goede banen weet te leiden.

Wij wensen abbs veel plezier en succes toe in zijn nieuwe functie.

Groeten,

Ydieresis
Namens het NCF Team
 
Succes met je nieuwe functie, abbs ! ;)
 
Veel succes en bovenal plezier toegewenst in je nieuwe functie!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Proficiat abbs en veel plezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heel veel succes!
 
Amper 1/2 jaar op ncf.
As Soon As Possible is ook ASAP.

Ik/wij zijn blij met vaklui zoals jij.
Ik kijk al meer dan 1 jaar naar wat Abraham doet en snap nog steeds niet ""hoe"" hij het toch iedere keer weer voor elkaar krijgt de problemen op te lossen. Ik denk dat dat hij het in 99 of 98 keer van 100 gevallen, het 'm weer flikt.

Dat ik je nog maar vaak mag tegenkomen hier.
Een beetje serieus tegenwicht, brengt ncf weer in evenwicht.
Ik ben benieuwd naar je werkwijze.

Goed nieuws. Daar trek ik een blikje voor open. Proost!
 
Ik heb Abbs al een paar keer aan het werk gezien en zijn werkwijze lijkt veel op die van Abraham dus heb ik ook in Abbs veel vertrouwen, ik wens hem dan ook veel succes en plezier in zijn functie
 
Heel veel succes Abbs!:)

offtopic, Dat Abraham54 en Abbs ongeveer dezelfde werkwijze hebben is niet zo gek.
Ze hebben allebei namelijk dezelfde opleiding/cursus gevolgd.
 
Hallo,

Bedankt allemaal :biggrin:

Gr.abbs
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan