• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

help ik verzuip

Status
Niet open voor verdere reacties.

verbecque

Nieuw lid
Lid geworden
6 jul 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik slaag er zelfs niet in om een avatar te installeren, kun je nagaan. Mijn grootste specialiteit is het binnenhalen van ongewenste toolbars zoals delta
search en dergelijke waar ik dan uren zoniet dagen mee zoet ben om ze te verwijderen. Acer aspire V3-771 en aspire 5735z, cherry tablet en galaxy s3
zijn de toestellen die nogal eens foert durven zeggen. Dus had ik gedacht om eerst eens wat rond te kijken op het forum.
 
:welkom: op het nationaalcomputerforum!!

Vervelend om te horen dat je zoveel ellende ondervindt van je computers. Ik raad je aan om dit topic eens te bekijken en het stappenplan uit te voeren. Onze malware-experts helpen je graag verder om je genfecteerde browser weer toolbar-vrij te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan