• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Traag internet door smartphone?

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik zit met het volgende: ik heb een laptop, tablet en sinds gisteren 2 smartphones die allemaal gebruiken maken van draadloos netwerk (van kpn).
Eerst maakte ik gebruik van smartphone en tablet (tegelijk) en draaide het internet op de smartphone zonder problemen. Op de tablet ging het wat traag maar daar had ik geen last van.
Maar sinds ik gisteren een 2de smartphone aan het draadloos netwerk heb gehangen gaat de andere smartphone opeens veel trager op internet. Het ljkt te komen door de toevoeging van de 2de smartphone maar als ik mijn tablet en smartphone tegelijk had, gaf de smartphone geen problemen. Dus ik snap niet wat het kan zijn. Iemand een oplossing??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan