• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Port forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.

dashmaniac

Nieuw lid
Lid geworden
4 aug 2012
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Hallo

Ik hoop dat dit de goeie plek is maar ik heb een probleem en hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb een probleem met poort forwarding volgens de horizon box heb ik me porten ge forward maar ze zijn nog steeds niet open

Ik heb me windows firewall uitgezet en ook de antivirus die ik heb staat uit
3 dagen geleden deed ik hetzelfde met port forwarding toen deed hij het wel voor 1 dag en daarna was die weer dicht

---
Dit is wat ik heb gedaan

Ik ging naar mijn modem 192.168.x.x

ingelogged

Ben naar tablad geavanceerd gegaan

Port forward

Port 11155 en port 12345 ingevuld bij openbare port range
en 11156 en 12346 bij doel port range protocol beide
ip adress 192.168.xxx.x ingevuld omdat die me ipv4 adres is

Ik heb het geprobeert met het ip adres van me modem zelf dat begint met 87.x.x.x maar dan saved hij hem niet de porten verdwijnen dan gewoon

Dus als iemand ziet of weet wat ik fout doe hoop ik graag dat jij me verder kan helpen

Met vriendelijke groet
Michael
 
Portforwarding is eigenlijk het leggen van een doorgeefluik in de router.

Stel: de router heeft als intern IP-adres 192.168.1.1
Het apparaat wat ontsloten moet worden heeft als intern IP-adres 192.168.1.100

Als poort 11155 moet worden doorgestuurd, vul je dit in bui openbare poort range en 11155 bij doel poort range. Als IP-adres vul je dan in 192.168.1.100.
Datzelfde doe je voor poort 12345.

Je kunt trouwens gerust de interne IP-adressen hier plaatsen hoor... die zijn voor niemand toegankelijk (want iedereen heeft ze). Alleen je externe IP-adres (87.x.x.x) dien je gemaskeerd te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan