• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Server 2008 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

NigelHagen

Windows Geek
Lid geworden
17 jul 2013
Berichten
273
Waarderingsscore
0
Hoi allemaal,

Ik heb het volgende probleem.
Een domain service role toevoegen gaat goed, maar zodra ik dcpromo doe krijg ik deze blue screen te zien.

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

STOP: 0x0000001D

Ik heb natuurlijk geprobeerd om alle driver up te daten en Windows Updates te installeren, maar dat gaf niet het gewenste effect.
Iemand nog tips ?
 
De Domain Sevice Role toevoegen is toch hetzelfde als een dcpromo?
Over welke server gaat het hier waarop je dit installeerd? Welke netwerkcontroller(s)?
 
De Domain Sevice Role toevoegen is toch hetzelfde als een dcpromo?
Met Server 2012 is dcpromo inderdaad vervangen door gewoon de rol toe te voegen.

Heb het al opgelost door een andere computer als server te gebruiken.
De server was eigenlijk niet meer te gebruiken.
Voedingsfan ging steeds uit en werd extreem heet.

Het was gewoon een driver probleem en kreeg daar bluescreen van zonder de info welke .sys file.
Dus heb het niet weten te verhelpen op die server :p


DEZE DISCUSSIE KAN GESLOTEN/VERWIJDERD WORDEN
 
Eigenlijk wist je het antwoord al, of eigenlijk niet. Je wilt gewoon zien wat voor vlees je in de kuip hebt hier. niet?
 
Nee.
Ik veronderstelde dat de drivers een probleem konden zijn, maar vroeg me af of anderen nog ideetjes hadden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan