• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

nieuw hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

anietjuh

Junior lid
Lid geworden
19 jul 2013
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Hallo wil me even voorstellen ,ik ben anita woon in drenthe ben 38 jaar ,en helaas niet veel verstand van computers zelf heb ik een laptop acer aspire5315 alweer een oudje maar kan ik nog mee doen...(besturingsprogramma)denk dat dat zo heet is windows vista .wie kan me helpen aan informatie om incredimail als standaard mailadres in te stellen,loop even helemaal vast hiermee ,ook graag tips als ik beter een ander besturingsprogramma kan gaan gebruiken en hoe in te stellen of te downloaden ben nogal blond ...hopelijk krijg ik van jullie wat hulp,en tips :idea::idea::idea:
 
Hallo Anita,
smiley_says_hello.gif
van harte welkom op dit geweldige forum.

Incredymail is een mailprogramma, waarin je dus eerst je e-mailaccount moet configureren alvorens je ermee kan e-mailen.
Ik zal je daarom verplaatsten, zodat je mogelijk snel antwoord krijgt van Incredymailgebruikers.
 
hallo Abraham,dank je voor je bericht,
ik heb net gekeken op dat forum,maar daar is al meer dan een jaar niet gereageerd volgens mij....
kun je me tip geven welk mailprogramma ik dan het best kan gebruiken?
groetjes anita borgman
 
Hallo Anita,
ikzelf vind Incredimail een humbugprogramma, mede ook omdat er een vieze toolbar genstalleerd wordt, die feitelijk niks anders dan spyware is, teneinde een volledig profiel te verkrijgen van de Incredymail gebruiker!

Als alternatieven kan je kijken naar Mozilla Thunderbird of Microsofts Windows Live Mail.
 
wat kan ik dan het beste voor stappen ondernemen?ik loop nu megavast en moet ik incredimail dan verwijderen?en mijn contactpersonen heb ik wel al opgeslagen is er ook een bepaalde versie van microsoft windowsmail?waar moet ik rekening mee houden?
groetjes anita borgman

---------- Bericht toegevoegd op 14:43 ---------- Vorige bericht was op 14:41 ----------

kan ik ook ziggomail eerst gebruiken ?
gr anita
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan