• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wifi van notebook beter dan van PC met extra wifi pcie kaart (week geleden aangeschaft)

Status
Niet open voor verdere reacties.

EpicPaperclip

Bekend gezicht
Lid geworden
13 jul 2013
Berichten
174
Waarderingsscore
0
Welke PCI-WLAN-kaart zit in jouw PC.
En heb je al een beetje met de antenne(s) gespeeld?
 
het is een TP-Link PCI Adapter TL-WN851N WLAN 300Mbit en ja ik heb al met de antennes zitten rondzoeken naar beter ontvangst
 
Ik heb SSID gedownload en onze connectie thuis is de beste in de buurt alleen mijn laptop en pc zitten op hetzelfde netwerk en ik heb de drivers ge herinstalleerd en nogsteeds heb ik het zelfde probleem???
 
Het is vrij normaal dat een tp-link wifikaartje (€20 €25 euro) het aflegt tegen een laptop.
Helemaal als je een standaard antenne aan je wifikaart hebt zitten.

Laptops zijn gemaakt om niet aan een draad te zitten, of beter ze zijn eigenlijk gemaakt om wifi te gebruiken.
Je zal echt naar 14 dbi moeten met je wifi antenne, wil je evenveel stations zien als op een laptop.
Liever nog 20 dbi of meer.
 
Ik haal met een kaart van cisco (45 euro) geen beter ontvangst tegenover mijn laptop. Dus dat is vrij normaal...
 
maar om dan 1/4e van de performance te krijgen vind ik wel erg raar. ik drop ooit zelfs naar 2 down en 0.15 up wat echt een drama is.
 
Welke router gebruik je hiervoor?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan