• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

WLM in Win 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

RvD

Vaak hier
Lid geworden
2 nov 2008
Berichten
868
Waarderingsscore
0
Hoe kan ik regelen in WLM dat berichten die ik wil versturen eerst in het postvak uit komen en pas verzonden worden als ik op verzenden heb geklikt?
Tevens zou ik berichten pas willen ontvangen als ik op verzenden/ontvangen klik en niet als ik het e-mail programma open..
Vr.gr.
 
Dat gaat niet. Tenzij je je netwerkverbinding gewoon afzet, en terug aanzet wanneer je alles wilt verzenden en ontvangen...
Waarom wil je zoiets trouwens? Wat is het voordeel?
 
Dat gaat niet. Tenzij je je netwerkverbinding gewoon afzet, en terug aanzet wanneer je alles wilt verzenden en ontvangen...
Waarom wil je zoiets trouwens? Wat is het voordeel?

Eerst naar postvak uit gaat wel. Op mijn tablet heb ik dat ook met mijn WLM, alleen weet ik niet meer hoe ik dat ingesteld heb.
Dat wil ik om 3 redenen:
a. Omdat ik zelf wil bepalen wanneer ik mijn post verzend.
b. Omdat ik naderhand eventuele fouten en/of vergissingen nog kan herstellen.
c. Omdat ik met verschillende accounts werk en ik dan een beter overzicht hou op wat er uit gaat aan mail.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan