• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Browser Ondersteunt Javascript Niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
I

Ineke

Gast
Hallo,

Ik wist niet zeker wat te doen, maar heb er een nieuw topic van gemaakt.
Ik denk dat hier veel van de ellende zit ( zie ook hijack naar aanleiding van e-mail niet te versturen en kan geen e-mail meer versturen( kan geen linkjes maken))

Ik wilde net de anwb route planner oproepen. Kreeg ik de melding:

Uw browser ondersteunt geen Javascript.
Schakel Javascript in of update uw browser.

Heb geen idee hoe ik dat moet doen, maar ga wel even zoeken ergens.

Ik denk dat een hier de boosdoener zit van alle rare dingen die ik de afgelopen dagen heb meegemaakt.

Als iemand weet wat ik hieraan kan doen?
Graag.
En bij voorbaat dank.
 
heb je het al gevonden Ineke? :)

anders: Extra --> Internet-opties --> tabbladje "beveiliging"--> "aangepast" en dan daar ergens bij de instellingen "toestaan van Java" --> terug inschakelen :) (Bij mij staat het op "normale beveiliging")
en dan wat verder naar onder bij "uitvoeren van scripts": javascript inschakelen :)

Dat verklaart mss wel al wat :)

(Kijk ook nog eens bij Internet-opties tabbladje "Geavanceerd" of daar alles op standaard staat :) )

:)
 
Hoi Kingpin,

Ik heb het geprobeerd, maar alles staat zoals je zegt dat het moet staan.

En de anwb pagina geeft nog steeds de melding dat mijn browser java niet ondersteunt.

raar toch???
 
Hoi Ineke :)

dus ondersteuning van javascript is ongeschakeld... ja idd raar, tweede optie:
heb je dan wel de laatste browserversie? (had je alle windows updates ondertussen al?)
-------------
ow bertjuh heeft het ondertss geantw :lol:
 
Hallo,

Vanavond ben ik met mijn pc onder de arm naar een vriend gegaan en daar XPcd rom over de bestaande versie heengezet.
Tot nu toe gaat alles prima.
Dus ik ben weer helemaal gelukkig :D :)

Wat het nou was??? ;)

Geen Idee. :eek:

Bedankt voor alle hulp.
Groetjes,
Ineke
 
Hallo Ineke :)

haha, dat is ook 'n manier! :lol:
maar de problemen zijn ermee opgelost :)
Fijn dat alles nu terug goed gaat ! :D

We zetten het topic op opgelost :)
tja.. wat het was? ... een zaak voor de X-Files! :lol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons
Terug
Bovenaan