• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Wat vragen/probleempjes, Ibm Thinkpad t21 win 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.
W2K draait weer als een zonnetje :D
Alle drivers geinstaleerd (moet nog opnieuw starten, geen zin in)
en is nu bezig met sp4 na die start ik wel opnieuw op en ga ik ook de rollup1 instaleren zodat ik de avast antivirus kan instaleren,
ik heb ook gehoord van een niet officile Rollup 2, is dat te vertrouwen? of SP5 voor 2000. Of zou ik het gewoon bij de officile updates houden?

---------- Bericht toegevoegd op 21:18 ---------- Vorige bericht was op 21:18 ----------

Lekker een lange dag computeren als ik de topic zo bekijk :D
 
Als die Rollup niet van MS is - zou ik het niet vertrouwen.
Maar na de installatie van SP4 absoluut opnieuw opstarten, om te voorkomen dat het Windows Register corrupt raakt.
 
Is al gebeurt :D
Nu nog die rollup
 
En ga dan daarna alsnog naar de Windows Update.
Start>Alle programma's>Windows Update
 
Oke zal ik doen bedankt

---------- Bericht toegevoegd op 11:25 ---------- Vorige bericht was op 22:32 ----------

Wat houdt dat eigenlijk in?
Een corrupte register?
En wat doet dat met je pc?
 
Dan werkt Windows of helemaal niet meer of alleen met de grootste problemen!
Voorbeeld: afgelopen weekend heb ik mijn Windows 7 Prof x64 opnieuw genstalleerd.
Na elke driverinstallatie reboot ik.
Ook wanneer ik Office heb genstalleerd, reboot ik daarna en na elke ServicePack installatie voor Office reboot ik.
Want dat alles is bevorderlijk voor het juist werken van het Windows register.
 
Oh oke, Gelukkig werkt ie dan nog goed :D
en weet iemand misschien of je met de thinkpad t21 kan branden?
 
Vermits er een interne drive inzit die niet CD-ROM op het front heeft staan maar CD-RW - dan kan je een brandprogramma installeren.
Bijvoorbeeld het slanke en alles kunnende CDBurner-XP.
Daartoe moet je wel minimaal Windows MediaPlayer 9 hebben genstalleerd.
 
Er staat 8x dvd op de voorkant en op de achterkant dvd romdrive
Dus geen brander :c

---------- Bericht toegevoegd op 16:06 ---------- Vorige bericht was op 16:02 ----------

En een vraagke over de muisknoppen.
Je hebt gewoon lmb en rmb met een rood streepje erop
Daaronder is 1 grote knop met een blauwe streep waar zou die voor zijn?
En is het normaal dat de hdd warm wordt? Met hw monitor had ik een temp van 60 van de laptop
Is dat niet hoog?
 
Inderdaad en een USB-brander kan je denk ik vergeten.
Zorg maar ervoor dat je binnenkort een beter notebook kan aanschaffen!
 
Is het ook mogelijk een opstart diskettw te maken voor windows 98?

---------- Bericht toegevoegd op 19:27 ---------- Vorige bericht was op 19:27 ----------

Via msdos
 
En er is een nieuw probleem :(
Ik heb de drivers van de internet geinstalleerd
Maar w2k kan geen driver vinden voor de pro-100sp kaart terwijl ik het toch echt genstalleerd heb.
Ik weet het niet meer vanalles geprobeerd een andere driver die windows al kent maar dat doet ie ook niet
 
Ja... die heb ik genstalleerd.
En toch herkent windows de kaart niet.
 
Ik wil niet vervelend doen, maar mogelijk dat die kaart inmiddels niet meer werkt.
Want dat apparaat van jou is inmiddels ergens tussen de dertien en vijftien jaar oud.
 
Nou, voordat ik begon met andere besturingssystemen er op te zettwn deed ie het nog.
En als ie opatart staat er ook new hardware-ethernetcard of adapter.
Maar Windows kan geen driver vinden. Ik heb alles genstalleerd.
Ook de pro2 applicatie

---------- Bericht toegevoegd op 15:12 ---------- Vorige bericht was op 13:37 ----------

Jaa... het is gelukt ;D
Ik heb gewoon bij add hardware op have disk gedrukt.
Ben ik naar C:\Drivers\win\ethernet gegaan en oemsetup.inf geselecteerd.
Toen een hele lijst gekregen waar uiteindelijk ook intel pro-100sp combo in stond
En nu werkt ie. Na wat gevloek..
Groeten Deni
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan