• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mwnatcom

Nieuw lid
Lid geworden
14 apr 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo ik ben mwnatcom. Ik bezit een desktop en een laptop. De desktop is van HP met Windows XP en de notebook draait onder windows 7.
Als hobby's heb ik computers, fotografie, wandelen en kamperen. Mijn leeftijd is 60+ dus kamperen doe ik bij voorkeur met de Caravan en dan het liefst naar Frankrijk. Ben hier terecht gekomen omdat ik een probleem met mijn desktop had die inmiddels is opgelost. Ik ben al sinds de opkomst van de computers hiermee bezig als hobby. Heb het later ook voor mijn werk in combinatie met administratie kunnen gebruiken. Als ik weer een probleem heb dan struin ik het internet af naar een oplossing en meestal kom ik er dan wel uit. Hoop ook op deze site informatie te vinden als dat weer nodig is.
 
:welkom: mwnatcom op het nationaalcomputerforum!

Ik ben er bijna zeker van dat er altijd wel iemand online is die je verder kan helpen of tenminste in de juiste richting sturen.

Prettige dag nog!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan