• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet op pc zonder wifi

Status
Niet open voor verdere reacties.

ynna

Gewaardeerd
Lid geworden
27 mrt 2006
Berichten
1.377
Waarderingsscore
2
Ik heb een wat oudere pc zonder wifi. Echter waar ik er mee werk is alleen wifi. Is er een mogelijkheid om toch via deze wifi op internet te kunnen?
 
Als de computer over USB-poorten beschikt, kun je overwegen om een USB-Wifi-adapter te gebruiken. Een overzicht.
 
Je schrijft dat je via wifi wil, maar je kan ook overwegen om over het stroomnet je internet te regelen. Heb het zelf ook en werkt echt perfect! klein overzicht van powerline adapters.
 
In het openingstopic wordt gemeld dat er alleen maar Wifi is. Powerline werkt goed in nieuwe installaties. In de wat oudere huizen wil het nog wel eens haperen.
 
Gewoon een wifi usb stick proberen, heb je al onder de tien euro zo te zien.
 
Op deze site kan ik niet kijken, wordt steeds gesloten ivm problemen.

---------- Bericht toegevoegd op 20:33 ---------- Vorige bericht was op 20:31 ----------

Het is een zakelijk adres, denk niet dat de beheerder akkoord gaat als ik met zoiets ga knutselen, mocht ik het al kunnen. Toch bedankt voor het meedenken.

---------- Bericht toegevoegd op 20:33 ---------- Vorige bericht was op 20:33 ----------

Heel oud gebouw, dus zal dan niet gaan denk ik?

---------- Bericht toegevoegd op 20:34 ---------- Vorige bericht was op 20:33 ----------

Hm voor dat geld zeker de moeite waard, ook al omdat ik geen helder licht ben op dit gebied.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan