• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Harde schijf vervangen door SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Christophedb

Nieuw lid
Lid geworden
20 aug 2013
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen,

Ik ben van plan om me een nieuwe laptop aan te schaffen en daarvoor had ik gedacht aan de HP Envy 17 j001-eb. Een vriend van mij raadde mij sterk aan om een laptop uit te kiezen die een SSD bevat . De laptop bevat 2 harde schijven van 1 TB, zou ik eventueel 1 kunnen laten vervangen door een SSD zoja de welke?

Alvast bedankt!



Mvg Christophe De Bock
 
dat kan je doen ja ...
doch windows is voorgeinstalleerd en wil jij dan het bestuuringssysteem op de SSD hebben dien je deze over te zetten ....
dit kan vermits een systeemkopie aan te maken met de daar bijhorende opstart cd (nadeel hier van is dat ook de extra's van HP op je SSD komen te staan .)

je neemt best een SSD van 120gb of meer ... mijn advies zo zijn om HP zelf deze SSD te laten instlleren zodat deze ook onder de garantie van HP zelf komt .
 
Beste Emi,

Die extra's van HP wat houdt dat in? Is dat een groot nadeel?
 
die extra's van HP wel daar kan ik niet veel over zeggen gezien ikzelf gn HP gebruikt....
dit kan een andere HP gebruiker u best uitleggen ...
 
Bij mijn SSD (Transcend) zat een programma om de systeempartitie over te zetten van de reeds aanwezige harddisk naar de SSD. Waarschijnlijk hebben andere merken SSD's dit ook. Je hoeft dan niet opnieuw te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan