• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Inschrijven Azerty Puzzeltocht 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Robert

Gast
Azerty Puzzeltocht 2013
Wie wordt Azerty Kenner van het jaar 2013?

Voor de eerste keer organiseert het Nationaal Computer Forum de Azerty Puzzeltocht. Het Online Activiteiten Team van het Nationaal Computer Forum stelt van te voren vragen op, waarvan de antwoorden 'ergens' op de website van Azerty te vinden zijn.


Hoe gaat het in zijn werk?

Vanaf maandag 2 september wordt er elke doordeweekse dag (maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag) een nieuwe vraag gesteld. Heb je de vraag goed, dan ga je door naar de volgende ronde. We stellen nieuwe vragen totdat er ��n winnaar overblijft.


Inschrijven

Alle leden van het Nationaal Computer Forum kunnen meedoen. Inschrijven kan tot en met zondag 1 september door te reageren op dit bericht!


Hoofdprijs

Degene die de Azerty Puzzeltocht 2013 wint, krijgt naast eeuwige roem en vermelding op het Nationaal Computer Forum de volgende prijzen van Azerty:

- Fotocamera Nikon Coolpix S2750 ter waarde van 112,90 euro

- Transcend Flashgeheugenkaart 16 GB ter waarde van 17,90 euro



Schrijf je in door hieronder een reactie te plaatsen!


ncf.058.png
 
Laatst bewerkt:
Deze mag ik niet missen!
 
Ik wil me graag bij deze inschrijven voor de Azerty Puzzeltocht.
 
Ik waag een poging voor de puzzeltocht, :price:
 
Ik kan het altijd proberen, wie weet.

GRTZ ComGerd
 
Ik wil ook wel een poging wagen.
 
Ik zou niet weten waarom ik niet mee zou willen doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan