• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Verslag van de casemod Kenny Voltage! -=( Met Foto's!!)=-

Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Dj-=-Master

Gast
Hallo mensen, Dit is ook meteen de eerste keer dat ik inlog op deze site. ik heb ee verslag gemaakt van mijn eerste casemod Kenny Voltage!
Dit was een hele oude pc die op zolder stond die had ik opgekrikt met neonlichten enz. Ik heb ook een zelfgemaakte voeding voor de geluidsinstalatie erop gezet die aangeeft hoeveel volt hij afgeeft enz
, als je dan een nummer afspeelt met een dikke bas erin zie je bij elke bassstoot die meter hellemaal tekeer gaan
Ook een grote kennypop met rode neonlichten erachter en erin, een sunbeam sound module en een paar blauwe led in de pc voor finishing touch, en aan de zijkant van de pc een hele grote afdruk van een Biohazard symbool (zelf gespoten)
Geef maar je mening wat je er van vind ^_^ :clapping: :shout: :victory: Edit: hier heb je hele colectie van foto's, ik sta ook in de gallery van casejunkies.com greetz jeroen A.K.A DJ Master

















 
Laatst bewerkt:
Ey bas,
Welkom op het forum :welkom:
hopelijk blijf je er ook nog een poosje :p
Ik vond het wel een grappige casemod, leuk dat je hem hier hebt geplaatst ^_^
 
Janssuh zei:
Ey bas,
Welkom op het forum :welkom:
hopelijk blijf je er ook nog een poosje :p
Ik vond het wel een grappige casemod, leuk dat je hem hier hebt geplaatst ^_^

ik heet jeroen niet bas, lol wat dacht je wel niet :'D
 
oeps ik verwisselde je met prekko inderdaad sorry :p
 
niet vergeten deze keer :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :clapping: :p
 
Hey

Srry dat ik het zeg.
Ik vindt het geen supper case mod.
Draaden zijn niet gemasht. Mischien moet je dat nog ff doen. Want daar verander je al snel het uiterlijk mee.
Ik weet niet of je bezig bent met je side panel. maar ik zou die er ook zkkr opdoen. Met een plexiglasje erin.
En ff die neonlampjes netjes wegwerken. Dan kan het een hele gave mod worde.

Greetz davy
 
Casemod? huh?

dit zijn wat neonbuizen op een systeemkast gelegd...
en dan die draden :hmmz:
mijnes is ook nie alles (moet weer s updaten :p)

maar dit is niet casemodden dit is meer bureau verlichting?

zal binnenkort weer ff fototjes maken van de mijne :)
 
op zich een mooi begin als je het afmaakt maar van die kabels zou ik het wel doen dat geeft gewoon een compleet ander aanzicht en de airflow is dan beter en ff side window make!!!


dan zou het heel mooi kunnen worden!!!!^_^
 
Laatst bewerkt:
mja ik moet nog die kabeltjes wegwerken, mischien wil ik die flatkabels van A.C.Ryan gebruiken, maar die voeding koste me wel veel tijd -.-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan