• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Tegel Bureaublad verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kampdvd

Bekend gezicht
Lid geworden
6 jan 2008
Berichten
107
Waarderingsscore
0
Ik ben op mijn laptop (nieuw, W8, IE10) op de Metropagina van Windows 8, de pagina met de tegels, mijn tegel Bureaublad kwijt. Hij was er eerst wel, dus ik zal vast iets gedaan hebben om hem te verwijderen. Ik heb echter geen idee wát, dus ook niet wat ik kan doen om die tegel terug te krijgen. Ik heb al op diverse plekken gezocht maar niets gevonden. Wie kan mij helpen?
 
sleep je crussor naar de rechter boven hoek en klik op start.
daarna rechtsklik op een lege plaats en selecteer je rechts onder " alle apps "
in het sherm dat je nu ziet verschijnen klik je de app bureaublad aan met rechts en maak je deze vast aan start .
 
Daar heb ik al gekeken en daar kan ik geen app bureaublad vinden... helaas.
 
ben je zeker daar van ...
52223fa293efb-Ashampoo_Snap_2013.08.31_21h07m53s_020_.png


---------- Bericht toegevoegd op 21:41 ---------- Vorige bericht was op 21:17 ----------

indien het echt zo is dat ook deze verdwenen is start je een opdrachtprompt op als admin ...
druk de windows toets in + X en rechts klik op de opdrachtprompt en uitvoeren als admin
geef de opdracht " sfc /scannow " in ( zonder haakjes )
 
Het lukt me niet het plaatje toe te voegen, want dan kan ik je laten zien dat het er bij mij niet bij staat. Het gaat bij mij van Agenda, naar Berichten naar Camera.
De scan die je eronder voorstelt is nu aan het lopen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
printscreen plaatsen met img dumper
Maak een screenprint door op de toets Print Screen / PrtScr te drukken ..
Plak nu via CTRL+V de gemaakte afbeelding in paint
en sla deze op als .jpg op je bureaublad of in de map afbeeldingen .

Ga vervolgens naar http://www.imgdumper.nl/
Klik daar eerst op de knop Bladeren -
je navigeert dan naar het bureaublad of naar de map afbeeldingen
en je dubbel klikt vervolgens op de afbeelding.
Klik vervolgens op de knop Upload -
even later kom je op een nieuwe pagina en kopieer dan de bovenste link
en plak die in je volgende bericht.
 
Bedankt! Die scan heeft geholpen! :biggrin:
 
graag gedaan ...meestal helpt deze bij systeembestanden die verwijderd werden of beschadigd zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan