• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

In mijn Outlook staan de mails als verzonden maar de ontvangers hebben de mails niet ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Morning

Nieuw lid
Lid geworden
16 aug 2012
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Er staat opeens tekens bij Options van Convert en Convert and Mail ??:eek:
is me nooit eerder opgevallen, is misschien dit het probleem?
Ik heb ze op drie verschillende manieren verzonden: Via BBC meerder namen, BCC enkele naam, De gewone manier aan personen..
Maar niets komt aan bij de anderen terwijl het bij mij als verzonden staat.
Wie heeft hier ervaring mee?
Want nu klopt er niets van en kwam er achter per toeval door te vragen aan iemand of ze alle mails al had gelezen.

:wall:
 
Dag Morning,

Ik zie dat er nog geen reacties op jouw vraag zijn. Ik zal hem verplaatsen naar de categorie E-mail.
Zou jij intussen kunnen antwoorden op de volgende vragen:
1. Hebben we het hier over Micosoft Outlook, onderdeel van Microsoft Office? Zo ja, welke versie: 2003, 2010, 2013? Engelstalige versie?
2. Stuur eens een e-mail naar jezelf. Komt die wel aan?
 
Er staat opeens tekens bij Options van Convert en Convert and Mail ??

Converteren en een e-mail verzenden zijn totaal twee verschillende bewerkingen.
Ben je al eens gaan kijken in je postvak uit of de e-mails daar soms niet vasthangen .
Is het bericht of zijn de berichten (nog) terug te vinden bij verzonden berichten (send items)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan