• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Automatisch als spam bestempeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

truus22

Gewaardeerd
Lid geworden
11 okt 2005
Berichten
1.957
Waarderingsscore
1
Beste forumleden,

Wie weet een oplossing voor het volgende probleem:

Sinds kort krijg ik bij mijn beide browsers ( Explorer 10 en Google Chrome) wanneer ik deze website: http://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-GT-S5660-GALAXY-GIO/handleiding-5-515324.html probeer te bereiken, de volgende melding: "Deze vraag wordt door de inhoud automatisch als spam bestempeld" en kan ik deze Site niet bereiken.
Voorheen kon ik deze Site wel bereiken en kreeg ik die melding niet en ik vraag mij af, waarom ik nu deze melding wel krijg en hoe ik deze Site weer normaal kan bereiken.

Ik ben bij voorbaat dankbaar voor iedere suggestie of advies, en zie dat graag tegemoet,

Met vriendelijke groet,

Cor Jansen (truus22)
Weert
 
hier is de download in het Nederlannds

ik had geen probleem met de site dus

---------- Bericht toegevoegd op 14:34 ---------- Vorige bericht was op 14:30 ----------

herstel de IE10 via de internet optie geavanceerd
 
Hoi Emi,

Blij dat jij ook weer aanwezig bent op dit Forum. Op jouw aanwijzing heb ik: "herstel de IE10 via de internet optie geavanceerd" uitgevoerd, helaas zonder resultaat. Typisch is ook, dat mijn beide Browsers dezelfde melding geven.

Groetjes,

Cor
 
Dus geven niet de browsers de melding, maar een extern programma... Lijkt mij zo...

Welke beveiliging gebruik je?
 
Ik gebruik Windows Defender en Trusteer (van de ING) op mijn HP Laptop met Windows 8. Ik begrijp de suggestie niet helemaal, is een Virus een mogelijke oorzaak?

Groet,

Cor
 
Trusteer is enkel van toepassing bij on-line banking ...
de Microsofr Essential of te wel de Windows defender heeft niet mijn voorkeur ook al werd deze dus standaard meegeleverd in de Windows8
 
OK Emi, wellicht zijn er betere Antivirus programma's, maar ik mag toch aannemen dat Microsoft zijn klanten niet met een echt slecht Antivirus programma opzadelt. Ik heb Explorer 8 van mijn virtuele Windows 7 getest en daar krijg ik dezelfde melding wanneer ik
http://www.gebruikershandleiding.com/Samsung-GT-S5660-GALAXY-GIO/handleiding-5-515324.html probeer te bereiken. Heeft iemand een idee waarom ik die melding krijg en hoe ik die ongedaan zou kunnen maken?
 
waarom je die melding krijgt is voor mij een raadsel ...hier krijg ik nog thans geen melding ...
ik moet er wel bij zeggen dat ik niet de defender gebruikt ..
524856ae41553-Ashampoo_Snap_2013.09.29_18h34m24s_004_.png


ik heb je de download link neer gezet naar Nederlandse gebruikershandleiding zie bericht 2
deze zou je rechtstreeks moeten kunnen downloaden ...
 
Bedankt weer voor het meedenken Emi, maar wanneer ik die link van jou gebruik, krijg ik die melding ook. Dus ik begrijp het niet....

Groet,

Cor
 
dat kan normaal gezien niet omdat de link die ik geplaatst heb de uitvoerende link is ....indien ik deze aanklik dan word deze direct gedownload ...
jij heb wellicht een besmetting opgelopen die u belet om iets te downloaden of te installeren ...
probeer eens iets anders te downloaden vanaf een andere site ....
indien je wil stel ik de handleiding beschikbaar via dropbox , maar daarmee is je probleem niet verholpen.
 
Ja, Emi, als jij het al niet begrijpt....Ik gebruik het programma Acronis. Is het wellicht een idee om het systeem eens terug in de tijd te zetten, om te bezien of het probleem zich dan ook voordoet?

Groetjes,

Cor
 
je kan een backup terug zetten..
maar heb je al eens iets anders trachten te downloaden en te installeren ....
 
ja Emi, dat downloaden op een andere Site werkt allemaal normaal. Ik denk dat ik morgen een Image van Acronis ga terug zetten. Ik kan dan eventueel altijd wel weer naar mijn huidige instellingen terugkeren. Ik zal je op de hoogte houden.

Groet,

Cor

---------- Bericht toegevoegd op 10:01 ---------- Vorige bericht was op 22:18 ----------

Aan iedereen die reageerde: Ik heb nog eens nagedacht over het probleempje en ben tot de conclusie gekomen, dat het probleem waarschijnlijk bij de betreffende Site moet liggen. Ik heb mij daarom tot de beheerder(s) van de Site gewend en hen het probleem voorgelegd. Zij hebben mij beloofd, dat zij een onderzoek zullen instellen en mij daarvan op de hoogte zullen brengen. Hopelijk brengt dat de oplossing en zodra ik van hun iets ga vernemen, zal ik hiervan mededeling doen op dit Forum. Tot dan en nog zeer bedankt voor alle hulp en suggesties,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen (truus22)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan