• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

NZB en ftdworld.net

Status
Niet open voor verdere reacties.

WoTeX

Senior
Lid geworden
22 sep 2008
Berichten
3.492
Waarderingsscore
0
Na altijd tevreden gebruiker te zijn geweest van nzbworld.net, is deze site ermee gestopt. Ik moet nu dus op zoek naar een goed alternatief voor het downloaden van mijn .nzb-bestanden. Welke site(s) raden jullie aan?

Ik ben niet op zoek naar programma's zoals Spotnet, omdat ik SabNZBd draai op mijn mediacenter. Ik moet dus echt de .nzb-bestanden kunnen downloaden.

Alvast bedankt voor jullie meningen/advies

Sent from my HTC One X using Nationaal Computer Forum mobile app
 
Hier even registreren.
Is vervanger van FTDWORLD. Maar je moet toch een mailtje gekregen hebben dat dit in de plaats kwam.
Grabit (gratis) opent de bestanden en pakt ze uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
NZBEE is ook een alternatief,maar ftdworld geeft ook aan welke ervoor in de plaats is gekomen hoor
 
Had ik misschien moeten vermelden. ftdworld.net raadt inderdaad dutplanet.net aan. Ik heb daar eens rondgekeken en het bevalt me niks. ?n onoverzichtelijk ?n niet het aanbod wat ftdworld.net w?l had. Vandaar dat ik op zoek ben naar alternatieven.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Na altijd tevreden gebruiker te zijn geweest van nzbworld.net, is deze site ermee gestopt. Ik moet nu dus op zoek naar een goed alternatief voor het downloaden van mijn .nzb-bestanden. Welke site(s) raden jullie aan?

Ik ben niet op zoek naar programma's zoals Spotnet, omdat ik SabNZBd draai op mijn mediacenter. Ik moet dus echt de .nzb-bestanden kunnen downloaden.

Alvast bedankt voor jullie meningen/advies

Sent from my HTC One X using Nationaal Computer Forum mobile app

Heb je de downloadlinks nodig? Of een programma om de link te openen en op te slaan.
Spotnet geeft je op een makkelijke manier de links. Grabbit haalt die links binnen en pakt ze uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan