• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Moppen tappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
R

Ruudjuh

Gast
Nu we toch gezellig aan de bar zitten, leek het mij wel leuk wat nieus in het leven te roepen. Dus laten we wat moppen gaan tappen, kunnen we nog een beetje lachen ook. Dubbelposts maken niet uit, als je er 1 weet, gewoon neerzetten.
Ook leuk als er nog leuk op gereageerd wordt.
Dus mensen, doe je best!

:D :D :D :D :D :D
 
Let the topic starter begin :D
 
[FONT=Verdana, helvetica, arial, sans-serif] Een automobilist rijdt op een provinciaalse weg waar permanente snelheidscontrole wordt gehouden. Op het moment dat hij een camera voorbijrijdt, ziet hij dat hij geflitst wordt. Omdat hij zeker weet dat hij niet harder dan de toegestane snelheid heeft gereden, besluit hij de proef op de som te nemen: hij keert zijn auto en passeert de camera nog eens, dit keer slechts met 70 km/u. Tot zijn verbazing en ergernis wordt hij weer geflitst. [/FONT] [FONT=Verdana, helvetica, arial, sans-serif]In een vlaag van woede keert hij zijn auto opnieuw en passeert de camera met slechts 40 km/u. Totaal verbijsterd merkt hij dat hij desondanks weer geflitst wordt. Hij besluit daarop dat de camera kapot moet zijn en besluit maar door te rijden en de bekeuringen af te wachten. [/FONT]
[FONT=Verdana, helvetica, arial, sans-serif]Een paar weken later krijgt hij inderdaad drie bekeuringen, echter niet voor snelheidsovertredingen, maar vanwege het feit dat hij geen gordel droeg. [/FONT]
 
Gelijk heb ik er al 1:

Een kunstenaar vraagt aan de galeriehouder waar zijn schilderijen tentoongesteld worden en of er al potentiele kopers geweest zijn.
De eigenaar kijkt hem een beetje somber aan en zegt:
"Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat er een man langs geweest is die vroeg naar je werk en wilde ook weten of de werken meer geld waard zouden worden na je dood. Toen ik hem vertelde dat dit zeker het geval zal zijn, kocht hij alle 20 schilderijen".
"Maar dat is toch geweldig?" juigde de kunstenaar.
"Wat is dan het slechte nieuws?" vroeg hij twijfelachtig.
De galerie houder keek hem sip aan en zei uiteindelijk:"die man was je dokter".
:D :D
 
Een man en een vrouw hebben huwelijksproblemen en hebben besloten niet meer met elkaar te praten. Er gaan weken voorbij en ineens beseft de man dat hij toch zijn vrouw nodig heeft om hem de volgende ochtend om 5 uur te wekken voor zijn reis naar Moskou. Omdat hij niet als eerste het stilzwijgen wil verbreken, legt hij een briefje op tafel met de tekst: "wek mij alsjeblieft zodat ik mijn vlucht haal. 5:00 is een mooie tijd".
De man gaat slapen en wordt de volgende ochtend pas wakker om 10:00 uur. Hij is woest en wil verhaal gaan halen bij zijn vrouw als hij iets op zijn voorhoofd voelt.
Op zijn voorhoofd zit een post-it sticker met de tekst: "Wakker worden! het is 5:00 uur".
 
Komt een blondje bij de dokter:
Dokter, overal op mijn lichaam doet het pijn, waar ik me ook aanraak.
Kijk ik druk op mijn wang, auw dat doet pijn, ik druk op mijn been, auw dat doet pijn. ik druk op mijn arm, auw dat doet pijn.
De dokter gaat eens kijken en drukt overal op haar lichaam maar tot zijn verbazing geeft ze geen kik. Sterker nog, ze voelt geen pijn.
De dokter:
Ik weet wat er aan de hand is. Trut , je vinger is gebroken.
 
lol :hmmz: :p
 
aight :cool: daar gaan we dan :clapping:


*Hoe kun je zien dat een domblondje een slechte dag heeft gehad?

Haar tampon bungelt 8ter haar oor terwijl ze haar sigaret zoekt! :D


* Wat meot je doen asl je je schoonmoeder in de achtertuin ziet wankelen?

Herladen en opnieuw richten! :p


*Op een avond word een vampier wakker en wil op zoek gaan naar jong maagdelijk bloed, hij gaat op pad en onderweg komt ie een collega tegen die besluit om even wat te gaan drinken om daarna flink op pad te kunnen gaan; collega bestelt een glaasje varkensbloed en vraagt aan de ander zelfde? waarop de ander antwoord ;''Nee ,doet u mij maar glaaasje heet water'' waarop de collega verbaasd opkijkt. ''Nix aan hand hoor zegt de ander en met een lachend gebaar haalt ie een tampon te voorschijn ....TEA TIME!!! :D
 
Wat moet je doen als je schoonmoeder tegen het raampje tikt?

Of de oven hoger zetten....of de wasmachine op centrifugeren.


:anglenot:
 
Het is 12 meter lang, heeft 3 tanden en stinkt naar urine....?









polonaise in een bejaardenhuis:p
 
Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
____________________________________________

Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"
____________________________________________

Chirurg: "Het spijt me verschrikkelijk, maar we moeten u opnieuw opereren. Ik heb mijn handschoenen in uw buik laten zitten."
Patient: "Doe geen moeite, hier hebt u geld en koop maar een paar nieuwe handschoenen!"
 
ruudjuh zei:
Gelijk heb ik er al 1:

Een kunstenaar vraagt aan de galeriehouder waar zijn schilderijen tentoongesteld worden en of er al potentiele kopers geweest zijn.
De eigenaar kijkt hem een beetje somber aan en zegt:
"Ik heb goed en slecht nieuws. Het goede nieuws is, is dat er een man langs geweest is die vroeg naar je werk en wilde ook weten of de werken meer geld waard zouden worden na je dood. Toen ik hem vertelde dat dit zeker het geval zal zijn, kocht hij alle 20 schilderijen".
"Maar dat is toch geweldig?" juigde de kunstenaar.
"Wat is dan het slechte nieuws?" vroeg hij twijfelachtig.
De galerie houder keek hem sip aan en zei uiteindelijk:"die man was je dokter".
:D :D


Die vind ik toch wel HEEL goed :D
 
Ja he?
Schoot me te binnen en dacht toen: kom laat ik eens een topic starten met moppen, kunnen we nog een beetje lachen ook. :p
 
Nog eentje dan.....is niet beledigend bedoelt, gewoon een mop!

Er komt een allochtone medelander bij het arbeidsbureau.
Na een tijdje gewacht te hebben is hij eindelijk aan de beurt.
"gaat u zitten" zegt de medewerker van het arbeidsbureau.
"zegt u het maar, wat kunnen wij voor u doen?" vervolgt hij.
"ik wil werk" zegt de man.
"geen probleem meneer, ik heb wel wat voor u. Kopje Koffie?"
"graag" zegt de man.
Hij krijgt koffie en wacht maar op wat er komen gaat.
De medewerker komt terug met een gigantische dikke map, grote letters erop: ABN AMRO Vacatures.
"u meneer, heeft nu de kans om directeur te worden bij de ABN AMRO bank. Salaris van 5 ton per jaar, huis, nou zeg maar villa, van de zaak, auto van de zaak, mag u zelf uitkiezen, wat u maar wilt. En een vrouwtjes, wel zo lekker."
De man is verbaast en vraagt:"u maakt een geintje zeker?"
waarop de mederwerker zegt:"wie begon er nou?"
:p :D :p :D :p :D :p :D :p :D
 
Ydieresis zei:
Op een middag zitten twee vleermuizen in een park. Zegt de ene tegen de andere: "Ik heb honger, ik ga wat bloed zuigen."
Even later komt hij terug met allemaal bloed om zijn mond. Vraagt de ander: "Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?"
"Nou, zie jij die lantaarpaal?"
"Ja."
"Nou, ik zag hem dus niet!"
____________________________________________

Twee belgen moeten een heeeeel eind lopen naar Antwerpen, gelukkig komen ze een garage tegen waar alle stadsbussen geparkeerd staan. Zzegt de ene Belg: "Laten we een bus gaan stelen." "Goed idee!", zegt de andere Belg, "dan ga ik wel op de uitkijk staan." De eerste Belg naar binnen, de andere Belg staat te wachten, en te wachten, hoort een hoop startende motoren en gerij, eindelijk na lange tijd komt de eerste Belg naar buiten met een bus. "Allee,", vraagt de andere Belg, "waar was ge nu zo lang mee bezig?!" Zegt de eerste Belg: "De bus van Anwerpen stond helemaal achterin!!"

1ste = lol
2de = ook lol :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan