• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Marktplaats TE sloom in Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonah

Vaak hier
Lid geworden
2 okt 2013
Berichten
522
Waarderingsscore
0
Hebben meer mensen dit? Hij kan de site bijna niet eens laden..
Heb speciaal daarvoor Firefox geinstalleerd..
Iemand enig idee hoe het komt?
En misschien te fixen is?
 
Hallo Leonah,

Waarschijnlijk is de server overbelast ;-)
 
Maar in firefox doet ie t wel en het is altijd zo..
kan chrome het dan niet aan ofzo? is het dan een slechte browser?
 
Chrome is verder een prima browser hoe het verder zit weet ik ook niet...

Verstuur vanaf mijn Galaxy Ace met de Nationaal Computer Forum mobile app.
 
Nee marktplaats is in principe niet te openen in mijn chrome, ben ik de enigste??
 
Bij mij opent Marktplaats even snel in Chrome (versie 30.0.1599.101 m) als in Firefox (versie 24.0).

Geen idee waarom Marktplaats bij jou niet opent in Chrome, maar je zou naar de extensies kunnen kijken.
Open in Chrome een nieuw tabblad en klik dan op de knop 'Google Chrome aanpassen en beheren' (die knop staat rechtsboven, en ziet eruit als 3 horizontale streepjes boven elkaar).
Klik dan op Extra > Extensies.
Schakel alle extensies uit. Dat doe je door de vinkjes weg te halen, die voor 'Ingeschakeld' staan. Klik dus niet op het symbool van de prullenbak, want dan verwijder je ze echt.
Ga daarna met Chrome naar http://www.marktplaats.nl/
Als de website van Marktplaats dan wl geladen wordt, dan lag het aan n van de extensies. Schakel een voor een de extensies weer in. Ga steeds weer terug naar het tabblad van Marktplaats en druk op functietoets F5 om het beeld te vernieuwen. Wordt Marktplaats niet meer goed geladen, dan weet je welke extensie de boosdoener is. Verwijder dan die extensie.

Wanneer het probleem niet veroorzaakt wordt door een van de extensies in Chrome, dan heb ik verder ook geen idee wat de oorzaak zou kunnen zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan