• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Ik krijg mijn laptop niet open!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Packardbell1

Discover the ultimate in relaxed romance with the
Lid geworden
7 mei 2013
Berichten
406
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik heb een Packard Bell Easynote TK81 en er is iets losgesprongen toen mijn vader er een tikje op gaf, dus nu wil ik de laptop openmaken, maar ik heb al alle schroeven opengemaakt en het kapje onderaan ook opengemaakt, maar het lukt niet om de hele onderkant of bovenkant eraf halen. Overal klikt alles los, behalve bij de ventilator, daar blijft hij vastzitten en ook als de zijkanten losgeklikt zijn, dan klikt het midden niet los, die zit steenvast of er zit nog ergens een schroef.
Weet misschien iemand wat ik fout doe? Of is er een handleiding op het internet misschien?
Groetjes
 
Ik heb hem ondertussen al opengekregen, zou je eens kunnen antwoorden op mijn andere topic in het onderdeel Hardware aub.
Gr
 
Als je een laptop wilt openmaken kan je dit beter aan een professional overlaten open gaat nog wel maar dicht word moeilijker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan