• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Chrome en de laatste privacy melding (okt 2013):

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Beste lezer(s),

Weet iemand op welke wijze kan ik in Chrome aangeven dat Google mijn privacy gegevens niet voor reclamedoeleinden mag gebruiken?

Google gaf in de jongste bekendmaking wel een link (aanbevelingen uit jouw kringen) om e.a. voor de datum van 11 november aan te passen, maar daarmee kan ik echt niets. Via deze aangeboden link kom ik terecht in het aanlogscherm van Chrome/Google Plus.

Is dat omdat ik me nooit bij Google Plus heb aangemeld? Wel heb ik een normaal Google account maar de optie die ik zoek kan ik daar niet vinden.

Hopelijk weet iemand welke stapjes ik moet doorlopen want ik kom er niet uit.

Alvast bedankt,
Hans
 
Hallo Hans, Chrome verwijderen nadat je bent overgaan op Firefox.
Firefox is de enenigste browser die niet continu met Amerikaanse servers communiceert, welke weer door de NSA gemonitord worden.
 
Ok, dank je wel Abraham.

Wil dat zeggen dat zelfs de meegeleverde Microsoft's Explorer niet betrouwbaar is v.w.b. onze privacy?
 
Het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb al genoeg horen zeggen dat ze niks te verbergen hebben voor de NSA, maar ik ben toch echt wel op privacy gesteld.
 
Ok, dank voor je info.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan