• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer traag, ook na opnieuw installeren van Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

WusSin

Nieuw lid
Lid geworden
17 okt 2013
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,

Twee maanden geleden heb ik Windows opnieuw genstalleerd, computer helemaal schoongemaakt, onnodige downloads verwijderd, schijven defragmenteren etc.
Echter nu is mijn PC weer heel traag. Vooral opstarten duurt lang. Aangezien er relatief weinig software opzit dacht ik dat het probleem bij de hardware zou moeten liggen. Maar welk stuk hardware? Moederbord, hardeschijven of iets anders?

Mijn specs zijn:
Windows 7 Ultimare 32-bits
AMD Athlon II X2 Processor
4 Gig RAM
NVIDIA GeForce GT 520 videokaart
en 1 terabyte schijf, opgedeeld in 3 partities.

Ook wanneer ik mijn PC test op 'Canyourunit' (http://www.systemrequirementslab.com/cyri), zegt hij vaak dat mijn CPU (processor?) en CPU Speed te slecht en te laag zijn.

Advies of hardware upgrade suggesties zijn van harte welkom.
 
Hallo,
Ik weet niet of je het al hebt opgelost hebt na een jaar :p, maar voor de mensen die hier komen die hetzelfde probleem hebben.
Probeer alle windows updates dan ook weer te downloaden en te installeren.
Ik had namelijk hetzelfde probleem en dat heeft het voor mij verholpen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Controleren op virussen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Vnim: ik heb je link verwijderd. Die leidt naar een downloadpagina voor SpyHunter. Op dat programma zijn we bepaald niet dol...

Gelieve niet te reageren op oude topics (waar meer dan 2 weken niet meer op is gereageerd). Lees het forumreglement.
Dit topic gaat nu op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan