• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

OobeSystem error?(automatische installaite)

Status
Niet open voor verdere reacties.

theduke1989

Gewaardeerd
Lid geworden
23 okt 2012
Berichten
1.392
Waarderingsscore
0
Hallo,


Ik heb probleem met mijn OobeSystem.xml file.
Laatste tijd kan ik geen installaties meer uitvoeren, krijg de volgende foutmelding te zien:
25gcu35.png


Dit komt volgens mij net na de installatie.
Ik heb niet zoveel veranderd aan het file, alleen de domain/admin etc voor de rest niks.
Vroeger werkte het altijd, wat kan er zijn..Waar moet ik zijn om het te verhelpen windows/shell/setup lijkt alles correct te zijn.
Heb 2 files
Oobe file <- configuratie
WindowsUnuntanedfile <- installatie

Ik werk met een WDS-SERVER, alles wordt vanuit de WDS uitgevoerd.
Server: 2012
 
Laatst bewerkt door een moderator:
vraagje staat de windows 8 al op je systeem en tracht je nu een herinstallatie te doen ?
 
Nee dit is is een schone installatie.
Werk met een WDS-SERVER 2012
 
Laatst bewerkt door een moderator:
het gaat hier om een gedownloade versie gezien de vermelding in je titel " automatische installatie " dus een bewerkte zelf activerende Windows 8
waarschijnlijk dus een niet legale versie ?
hoe graag ik je ook wil helpen , maar dit is tegen de regels van dit Forum .
 
Is gewoon een legale versie.
Dat was een test omgeving te cre?ren nu ben ik verder gegaan.
En heb nu gewoon alles draaiend alleen tot op vandaag, na het aanpassen van me Oobe opeens werkt het niet meer...
Heb gewoon 4 licenties ....
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ok sorry voor het misverstand ...
kun je geen herstelpunt terug zetten dan !
 
Probleem is, ik had het aangepast op die werkte, (weet ik echt stom)
Dus ik heb geen nieuwe meer back-up meer...
 
ik heb gelezen en volgens de gegeven link beneden heeft het te maken met de iso, maar daar heb ik niks aan gedaan..
 
je heb toch een aanpassing gedaan in het xml bestand ....
 
ja alleen een andere domein toegevoegd.
met daarbij de credentials van die domain voor de rest niks... en wanneer ik het nu weer terug zet (bewerk) werkt het ook niet meer.
Er is volgens mij wat ergers aan de hand, zo blijkt ook nu dat ik me WDS opnieuw moet configureren, maar wanneer ik klaar ben met configureren dan blijft er een gele pas op logotje bij staan...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan