• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hoe kan ik zorgen dat msn niet opent als ik afmeld bij outlook?

Status
Niet open voor verdere reacties.

lieve

Senior
Lid geworden
17 jun 2004
Berichten
3.869
Waarderingsscore
44
Wanneer ik afmeld bij outlook om op mijn ander adres te kunnen aanmelden, opent de msn website voor ik bij dat ander adres kan aanmelden. :huh: Ik heb dat nog eens gehad in september en plots was het een tijdje gestopt, maar nu is het weer van dat . Kan ik daar iets tegen doen?
 
Dag lieve,

Ik gebruik Outlook.com (vroeger Hotmail genaamd) slechts 1 of 2 keer per jaar. Het is meer omdat ik dan iemand probeer te helpen die ook Outlook.com gebruikt en daar problemen mee heeft.
Vandaag startte ik Outlook.com; ik logde in en... dat was vreemd, alles was opeens in het Engels! Nee, dat had ik zelf niet gewijzigd. Ach, niet van belang.
Ik klikte op afmelden/sign out; zag gedurende 0,01 seconde de knop Sign in (dus tekort om erop te kunnen klikken) en toen verscheen ook bij mij direct de website van MSN. Maar als het goed is, dan zie je bovenaan op die website van MSN wel dit staan, waardoor je je weer aan kunt melden:

52714669bcfa7-MSN_aanmelden.PNG


Nog maar een keer aangemeld. Nu veranderde ik (via het tandwiel) de taal van English naar Nederlands. Toen ik daarna op afmelden klikte, kreeg ik niet de website van MSN, maar deze website: https://signout.live.com/content/dam/imp/surfaces/mail_signout/v7/mail/nl.html, die er zo uitziet:

527147c709f6d-Outlook_afgemeld.PNG


Welke taal heb jij ingesteld voor Outlook.com?
 
Bedankt dat je reageert. :smile:
Ik gebruik gewoon Nederlands.
Misschien moet ik het eens in 't Engels zetten en dan weer terug?

---------- Bericht toegevoegd op 07:37 ---------- Vorige bericht was op 07:17 ----------

Nee, dat verandert niets.
 
Raadselachtig. Het lijkt dus niets met de taal te maken te hebben. Erg vreemd dat ik de eerste keer (na afmelden) wel vrijwel direct op de site van MSN terecht kwam en alle volgende keren niet. Ik heb me namelijk expres wel 6 keer aangemeld en weer afgemeld om te controleren of ik weer die MSN site kreeg. Gebeurde bij mij dus niet.
In de instellingen van Outlook.com kon ik hier niets over terugvinden.

Maar als jij (na afmelden) de website van MSN krijgt, zie je dan wel bovenaan nog de knop Aanmelden, zoals ik die toonde als eerste afbeelding in mijn vorige bericht?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kreeg antwoord:
Ik begrijp dat je na het afmelden in je account automatisch op de MSN.com pagina terecht komt.

Wees je er alsjeblieft van bewust dat dit verschijnsel een standaard doorgevoerde handeling is na het afmelden in je account, daar de MSN.com pagina een door Microsoft ontwikkelde service is, net als de Outlook.com service waarop je jouw e-mailaccount beheert. Er is zodoende helaas geen mogelijkheid dit te doen wijzigen.

Je kunt altijd je op-/aanmerkingen naar ons Product Team sturen, ter overweging van latere versies. Klik na aanmelding in je account rechtsboven in beeld op het tandwiel icoon, en kies Feedback.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben ge?nformeerd. Mocht je echter aanvullende vragen of problemen hebben, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.
:(
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Momenteel is het weer in orde: geen msn website die opent, enkel een reclameboodschap voor Skydrive met de aanmeldknop er boven.
Veel beter zo :smile:
 
Fijn dat jouw probleem nu uit de wereld is.

Ik heb het ook nog maar even geprobeerd. Nog steeds geen MSN website na afmelden van Outlook.com. Gewoon een 'schone' pagina waarop ik me weer opnieuw kan aanmelden met hetzelfde of met een ander account voor Outlook.com.
Ook geen reclame voor Skydrive. Lag dat aan mijn adblocker (Adblock Plus)? Nee, want ook met Adblock Plus uitgeschakeld kreeg ik geen reclame voor Skydrive.
Dan zal het aan de cookies of aan mijn account liggen. Microsoft weet al dat ik Skydrive gebruik en hoeft er dus (bij mij) geen reclame voor te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan